Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدمحمد شروین اسبقیان» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ترویج پویش کمک مومنانه در ورزش ایران اظهار داشت: فدراسیون جانبازان و معلولین تا کنون پنج مرحله از این پویش را به صورت بسته‌های غذایی و یک مورد به صورت کمک نقدی در بین نیازمندان تقسیم کرده و این پویش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا داریم که در ایام اربعین حسینی یک پویش فراگیر راه‌اندازی کنیم و همه هیات‌های استانی و ورزشکاران نیز در آن درگیر باشند. امیدوارم با این حرکات بخشی از مشکلات نیازمندان برطرف شود. کمک‌های امروز به مناسبت عید غدیر بود و به خانواده‌های معلولین اهدا می‌شود.  

رییس فدراسیون با اشاره به تامین اعتبار این کمک‌ها گفت: اعتبار آن از کمک‌های مردمی، کارکنان فدراسیون و برخی از ورزشکاران است و ریالی از اعتبارات جاری فدراسیون هزینه نشده است. کمک‌هایی نقدی که از سوی اقشار مختلف جامعه به دست فدراسیون می‌رسد در قالب بسته‌های حمایتی در بین خانواده‌های معلولان تقسیم خواهد شد.

اسبقیان در ادامه با یادآوری ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه ورزش عنوان کرد: ورزش را تنها نمی‌شود در مدال‌آوری و رقابت خلاصه کرد بلکه بخشی از ورزش روحیه ایثار و فداکاری است که امروزه در قالب کمک مومنانه ترویج داده می‌شود. اگر ورزشکاران به عنوان قهرمانان ملی گام در این پویش حضور چشمگیرتری داشته باشند، می‌شود انتظار داشت این پویش در تمام سطوح جامعه ترویج پیدا کند زیرا ورزشکاران به عنوان قهرمانان ملی شناخته شده می‌توانند الگو بخش رفتار شهروندان باشند.

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ویروس کرونا اربعین حسینی پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ویروس کرونا اربعین حسینی فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ویروس کرونا اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران گفت: شروع امروز ما با یک حرکت بزرگ انجام شد و خصوص‌سازی سرخابی‌ها با عنایت و حمایت دولت انجام شد و امیدوارم راه خصوصی‌سازی ورزش با حمایت همگان انجام شود. واگذاری سرخابی‌ها در راستای حکمرانی ورزش است و به دنبال این هستیم تا وزارت ورزش خود را از سطح اجرایی دور کند و به مرحله نظارت برسیم.

او ادامه داد: برگزاری این مراسم حاصل زحمت دست‌اندرکاران و همکارانم در وزارت ورزش و فدراسیون‌های ورزشی بود و امیدوارم با برگزاری این مراسم در معرفی ظرفیت‌های ورزش قهرمانی بهره ببریم. از شبکه ورزش برای برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

هاشمی افزود: مجموعه ورزش کشور در یک حرکت هماهنگ این افتخارات را کسب کرده‌اند و ضمن حفظ توان رقابتی، اقداماتی را برای تحول مسائل ورزش کشور در نظر گرفتیم و تلاش ما بر این است تا پایان این دولت، برخی از این مشکلات را برطرف کنیم.

او افزود: در بخش تحول زیرساخت‌های ورزشی، موفق شدیم جلسه شورای عالی ورزش را با حضور رئیس جمهور برگزار کنیم و یکی از مشکلات، پروژه‌های نیمه‌تمام بود و با کمک سازمان برنامه و بودجه، ۳۴۲۸ پروژه شناسایی شدند و قرار شد پروژه جدیدی را آغاز نکنیم تا پروژه‌های نیمه تمام به ثمر برسد. ۷ هزار میلیارد برای تکمیل این پروژه‌ها پیش بینی شده است. نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد صورت گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص برنامه این وزارت‌خانه برای تجهیز مجموعه ورزشی آزادی گفت: توانستیم برای این مجموعه ۱۲۰۰ میلیارد بودجه در نظر بگیریم و احداث مجموعه بین‌المللی تهران در دستور کار قرار گرفته و اتفاقات خوبی رخ داده است و با استفاده از ظرفیت‌های پیمانکار‌های داخلی و خارجی، امیدوارم مجموعه‌ای را در شان ورزشکاران بسازیم.

هاشمی در خصوص روند طرح آمایش سرزمین گفت: این طرح در جلسه شورای عالی ورزش تصویب شد و قرار است تا ۴ ماه آینده کار‌های مربوطه‌اش انجام شود. یکی دیگر از مسائلی که مد نظر قرار گرفته، رسیدگی به مشکلات قهرمانان است که به عنوان یک محور اصلی در مجموعه ورزش کشور، در دستور کار قرار گرفته است. ما مطالبات دو سال گذشته قهرمانان را توانستیم پرداخت کنیم و برای باقی مانده مطالبات هم در مراسم تجلیل از قهرمانان کار‌های لازم را صورت خواهیم داد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اصلاح طرح قانون سرباز قهرمان و طرح مشاغل ورزشکاران در دستور کار قرار گرفته است و با تصویب این قانون امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. همچنین بحث شهرک مسکونی در کمیسیون‌های مختلف مجلس دارد بررسی می‌شود تا از این ظرفیت هم بهره ببریم.

هاشمی افزود: یکی دیگر از اولویت‌های ما، اصلاح ساختار اساس‌نامه حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان بود که تواستیم مقدار قابل توجهی از مقادیر را افزایش و زنده کنیم.

او خاطرنشان کرد: اصلاح اساس‌نامه فدراسیون ورزشی یکی دیگر از برنامه‌های ما است که هر فدراسیون باید اساس‌نامه تخصصی خود را داشته باشد تا اختیارات بیشتری به مجموعه فدراسیون داده شود.

هاشمی درخصوص حق پخش تلویزیونی گفت: در قانون برنامه هفتم، بحث حق پخش تلویزیونی است و داریم آیین‌نامه‌ای را تدوین می‌کنیم تا به تصویب برسد و بحث فیرپلی مالی را هم داریم پیگیری می‌کنیم و امیدوارم این آیین‌نامه تدوین شود و اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص توسعه و کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌ها گفت: کمک به تجهیزات ورزشی فدراسیون‌های ورزشی با کمک وزارت نفت دارد صورت می‌گیرد تا نوسازی را در این زمینه صورت دهیم. تقویت زیرساخت‌ها برای میزبانی رویداد‌ها و گسترش میزبانی در شهر‌های دیگر از اولویت‌های ما است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص توسعه ورزش همگانی گفت: در تقویت و توسعه ورزش همگانی، ۹ دستگاهی که فعالیت ورزشی دارند، در برنامه و امور حضور دارند و در راستای این مساله، برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور به تصویب رسید و امیدوارم تکلیف ورزش کشور را به طور کلی مشخص کنیم تا توسعه ورزش همگانی به عنوان یک اولویت پیش برود.


او درباره برنامه نظام جامع باشگاه‌داری گفت: نظام جامع باشگاه‌داری کارهایش انجام شده است و یکی از اولویت‌های ما بود و در دستور صحن مجلس قرار گرفته است. ما نزدیک به ۳۴ هزار باشگاه ورزشی در سراسر کشور داریم و این در اشتغال‌زایی می‌توانند کمک کنند. امیدوارم نظام تخصصی مشاغل ورزشی را با کمک دولت شکل دهیم و شاهد رشد و گسترش ورزش کشور باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • شروین اسبقیان: وزارت ورزش هم حمایت می کند، هم نظارت! / فیلم
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند