Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@21:17:55 GMT

کشف 64 کیلوگرم حشیش توسط پلیس فرودگاه

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۸۱۷

کشف 64 کیلوگرم حشیش توسط پلیس فرودگاه

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از64 کیلو گرم حشیش توسط پلیس فرودگاه مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس سردار"حسن مهری" با اعلام خبر کشف 64 کیلوگرم حشیش توسط پلیس فرودگاه مشهد اظهار داشت: ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس فرودگاه مشهد در راستای شناسایی و برخورد با باندهای موادافیونی و انهدام ریشه ای این بلای خانمان سوز، پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، فردی سابقه دار را که در زمینه حمل و توزیع مواد مخدر به صورت عمده فعالیت می کرد، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی های به دست آمده مشخص شد قاچاقچی شناسایی شده با استفاده از یک دستگاه وانت قصد جا به جایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر از کرمان به مقصد گرگان را دارد که پس اخذ اخذ مجوز قضائی، تیمی از کارکنان زبده پلیس فرودگاه مشهد به شهرستان تربت حیدریه اعزام و با هماهنگی سایر یگان های انتظامی، خودرو مذکور در حالیکه در جاده خواف به سمت تربت حیدریه در حال حرکت بود شناسایی و متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات، ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیفی، 64 کیلو و 500 گرم حشیش در قالب 30 بسته که به صورت ماهرانه در جداره اتاق خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سردار مهری با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم و مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه های سراسر کشور به عنوان یکی از پلیس های تخصصی زیر مجموعه پلیس پیشگیری ناجا با استفاده از تجهیزات کمک بازرسی مدرن و به روز دنیا و بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد به صورت جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مبارزه مستمر دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس فرودگاه های کشور فرودگاه مواد مخدر حشیش قاچاق قاچاقچی پلیس ناجا پلیس فرودگاه مشهد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع و قانونی با ورود مواد مخدر به کشور مرزبانان هنگ تایباد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف مقادیر قابل توجی مواد مخدر از نوع شیشه شدند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون در حین کنترل خودروهای ورودی به یک دستگاه خودروی تریلی مشکوک و خودروی مورد نطر را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۵۱۲ کیلوگرم شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین را که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کنند.

شجاع با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر افزود: مرزبانان ضمن توقیف خودرو، مواد مخدر مکشوفه به وزن ۵۶۶ کیلوگرم را به همراه قاچاقچی مواد مخدر تحویل مراجع قضایی دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان از زحمات شبانه روزی مرزبانان بویژه عوامل دخیل در این عملیات قدردانی نمود و عنوان داشت: ورود مواد مخدر بویژه شیشه ضربه‌ای سخت به جوانان کشور وارد می‌کند لذا مرزبانان این فرماندهی با تلاش بی وقفه با هرگونه تجاوز و قاچاق مواد مخدر به خاک کشور مقتدرانه و قاطعانه برخورد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی