Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان با تسلیت حادثه انفجار بیروت از همه کشورهای اسلامی خواست به یاری مردم لبنان بشتابند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان امروز (چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹) در ابتدای جلسه این شورا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر و ولادت امام هادی گفت: اگرچه در ایام مبارک اعیاد سعید قربان و غدیر هستیم، اما فاجعه بسیار دردناک انفجار در بیروت لبنان، موجب تاثر و تالم همه مسلمانان جهان به ویژه ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت به مردم و دولت لبنان، خاطرنشان کرد: آسیب‌های مادی و معنوی ناشی از این فاجعه و خسارت‌های بعد از آن تا سال‌ها برای مردم لبنان باقی خواهد ماند؛ ان‌شاءالله مجروحان این حادثه هر چه سریعتر بهبود پیدا کرده و درگذشتگان آن قرین رحمت الهی شوند.

جنتی در ادامه خواستار کمک‌های فوری کشورهای اسلامی به مردم و دولت لبنان شد و گفت: این فاجعه، آسیب‌های مختلف و متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی برای لبنان در پی دارد از این رو کشورهای اسلامی با همکاری هم، نیازهای فوری و بلند مدت مردم و دولت این کشور آسیب دیده را بر طرف کنند.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه از مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی کشورمان خواست با وجود همه مشکلاتی که کرونا برای کشور ایجاد کرده به یاری مردم لبنان بشتابند.

لینک کوتاه: asriran.com/0036m4

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جنتی لبنان کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل

حزب الله لبنان از شلیک دهها موشک به مقر سامانه هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در پادگان کیلع در جولان  اشغالی سوریه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم،‌ در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و نیز در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاها و شهر‌های امن، ساعت 12:35 بامداد روز یکشنبه مقر سامانه هوایی و موشکی در پادگان «کیلع» در جولان اشغالی سوریه را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند. ‏

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی از شهرک نشینان ساکن شهرک‌های جولان خواستند در پناهگاه‌ها بمانند. 

پیش از این منابع خبری گزارش دادند که دهها موشک از جنوب لبنان به سمت  إصبع الجلیل و جولان اشغالی شلیک شده است.

مقاومت لبنان 3 پایگاه‌ نظامی رژیم اسرائیل را هدف قرار داد

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • نماینده حزب‌الله در تهران: ضربات ایران به رژیم صهیونیستی تحولی بزرگ است
  • هشدار امام درباره سکوت کشورهای اسلامی مقابل رژیم صهیونیستی
  • ایران به درخواست کشور‌های دوست از اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی کاسته است
  • بیانیه حزب‌الله لبنان درباره عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل ؛ خیره‌کننده و شجاعانه بود
  • درخواست عضو شورای شهر برای تعیین تکلیف دروازه کازرون و دائره‌المعارف چند زبانه شیراز
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • حمله حزب الله لبنان به مقر پدافند هوایی رژیم صهیونیستی
  • شلیک ده‌ها موشک حزب الله به مقر سامانه هوایی و موشکی اسرائیل
  • تشرف آیت الله جنتی به زیارت امامزاده سید محمد خمینی شهر