Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@06:38:14 GMT

بیمه البرز در کنار شماست!

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۸۹۹

بیمه البرز در کنار شماست!

در شرایطی که شیوع ویروس کرونا وضعیت کسب و کار‌ها در کشور را تحت تاثیر قرار داده و به تبع آن وضع معیشت برخی از اقشار جامعه در شرایط چندان مطلوبی قرار ندارد، بیمه البرز حامی و پشیبان مردم قرار گرفته و بیمه نامه‌های مختلف را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه در اختیار بیمه گذاران قرار می‌دهد. به گزارش پول نیوز، از آنجایی که محیط زندگی ما سرشار از ریسک است، شرکت‌های بیمه با فلسه وجودی جبران زیان مالی وارده ناشی از ریسک، در کنار ما قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عبارتی، بیمه ابزاری برای جبران مالی زیان یا خسارت وارده است بنابراین صنعت بیمه به عنوان پشتوانه‌ای برای کشور و مردم جامعه فعالیت می‌کند و باعث می‌شود در شرایط بحرانی کمتر دچار خسارت شویم.
با این حال بخشی از مردم اعتقادی به صنعت بیمه ندارند و خود را در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی قرار می‌دهند. در کشور ما جز بیمه شخص ثالث که اجباری محسوب می‌شود، بسیاری از مردم حتی رشته‌های دیگری از این صنعت را نمی‌شناسند و شاید هم مشکل اصلی آن ریشه در اقتصاد و میزان درآمد‌های مردم دارد.
از سوی دیگر با گسترش ویروس کرونا در کشور و تضعیف اقتصاد کسب و کارها، قدرت خرید مردم برای خرید بیمه نامه کاهش یافته است. به معنای دیگر در شرایط فعلی که مردم درگیر نیاز‌های اولیه خود هستند دیگر فکری به خرید بیمه نامه که نوعی نیاز ثانویه محسوب می‌شود، نمی‌کنند.
بر همین اساس شرکت بیمه البرز یکی از شرکت‌هایی است که در شرایط سخت اقتصادی حامی و پشتیبان مردم قرار گرفته است و به مناسبت شصت و دومین سال فعالیت خود، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند به مدت ۱۰۰ روز از تخفیف ویژه و اقساط برای خرید بیمه نامه‌های درخواستی خود اقدام کنند.
از این رو مشتریان بیمه البرز که تا پنجم آبان ماه اقدام به خرید بیمه نامه از شرکت بیمه البرز کنند ضمن برخورداری از تخفیفات در نظر گرفته شده، می‌توانند در قرعه کشی بزرگ بیمه البرز هم شرکت کنند.
در جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز که ۱۳ آبان ماه برگزار خواهد شد، به ۶۲ نفر از مشتریان بیمه البرز که طی یکصد روز مذکور از بیمه البرز بیمه نامه خریداری کرده اند بر اساس امتیازبندی و به قید قرعه ۶۲ نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: صنعت بیمه بیمه مرکزی بیمه البرز ویروس کرونا در ایران اقتصاد ایران خرید بیمه نامه بیمه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، مهدی ضمیری رئیس امور HSE  شرکت بیان کرد: با توجه به تفکیک  پسماندهای عادی و مشارکت کارکنان برای دستیابی به جامعه ای برخوردار از محیط زیستی سالم، پویا و با نشاط و تعامل با سازمان مدیریت پسماند، شرکت گاز استان گلستان موفق به کسب گواهینامه مدیریت پسماند در پنج سال متوالی شد.
وی ادامه داد: با عنایت به ضرورت رعایت اصل (50) قانون اساسی ، قانون مدیریت پسماند و آیین نامه های اجرایی آن و بر اساس آیین نامه  اجرایی بند (ز) ماده ( 38) برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، شاخص مدیریت سبز در پسماند عادی شامل  استقرار و اجرای تفکیک پسماند است که این امر در شرکت گاز استان گلستان محقق شده است.

ضمیری گفت: بر اساس تعریف، پسماند به مواد یا اشیایی گفته می شود که آن را دور انداخته یا قصد دور انداختن آن را دارند، از این رو مدیریت پسماند به دلیل اهمیت مسائل زیست محیطی از یک طرف و همچنین محدودیت منابع از سوی دیگر بسیار ضروری و مهم است.

رئیس امور HSE شرکت گاز استان گلستان اظهارداشت: خوشبختانه با حمایت مدیریت عامل و همکاری بسیار خوب کارکنان شرکت ،پسماندها مدیریت شده و این شرکت موفق به نگهداشت و استمرار مدیریت پسماند و اخذ گواهینامه مدیریت پسماند برای پنجمین سال متوالی شده است.

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین آ و بادیگارد قوی قلب شماست
  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • چتر حمایت بر سر بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • ویژه نامه جام جم البرز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • آینده‌ای درخشان از آن فرزندان شماست!
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز