Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاچاقچی مواد مخدربا بیش از ۶۴ کیلو گرم حشیش توسط پلیس فرودگاه مشهد دستگیر شد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسن مهری با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه مشهد در راستای شناسایی و برخورد با باندهای مواد افیونی و انهدام ریشه‌ای این بلای خانمان سوز، پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، فردی سابقه دار را که در زمینه حمل و توزیع مواد مخدر به صورت عمده فعالیت می‌کرد، شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با بررسی‌های به دست آمده مشخص شد قاچاقچی شناسایی شده با استفاده از یک دستگاه وانت قصد جا به جایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر از کرمان به مقصد گرگان را دارد که پس اخذ اخذ مجوز قضائی، تیمی از کارکنان زبده پلیس فرودگاه مشهد به شهرستان تربت حیدریه اعزام و با هماهنگی سایر یگان‌های انتظامی، خودرو مذکور در حالی که در جاده خواف به سمت تربت حیدریه در حال حرکت بود شناسایی و متوقف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این عملیات، ادامه داد: در بازرسی از خودرو توقیفی، ۶۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش در قالب ۳۰ بسته که به صورت ماهرانه در جداره اتاق خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور  با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهم و مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور به عنوان یکی از پلیس‌های تخصصی زیر مجموعه پلیس پیشگیری ناجا با استفاده از تجهیزات کمک بازرسی مدرن و به روز دنیا و بکارگیری نیروهای متخصص و متعهد به صورت جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مبارزه مستمر دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حشیش پلیس فرودگاه مشهد پلیس فرودگاه مشهد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری زوج قاچاقچی مواد مخدر و کشف هشت کیلو و ۷۵۰ گرم تریاک در شهر جدید مهستان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟