Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@01:26:04 GMT

هدیه ویژه شرکت ملی پست به خبرنگاران سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۶۹۹۸۴

هدیه ویژه شرکت ملی پست به خبرنگاران سراسر کشور

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پست به ایرنا گفت: خبرنگاران از ۱۷ مردادماه تا یک هفته پس از آن می‌توانند از تخفیف ویژه ارسال مرسولات پستی استفاده کنند.

قدس آنلاین: حسن عمیدی در گفت و گو با ایرنا گفت: قصد داشتیم به مناسبت روز خبرنگار یک باجه مخصوص پستی برای خبرنگاران در نظر بگیریم، اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خبرنگاران می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری خود به تمام باجه‌های پستی سراسر کشور، خدمات مربوط به پست را با تخفیف بسیار ویژه دریافت کنند. این تخفیف از ۱۷مرداد آغاز می‌شود و تا یک هفته ادامه دارد.

عمیدی افزود: برگزاری جشنواره پست و رسانه، دیگر اقدامی است که در راستای روز خبرنگار انجام خواهیم داد. در این جشنواره که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد، اخبار تولید خبرنگاران در حوزه پست مورد بررسی قرار گرفته و به آن‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روز خبرنگار پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه ارتباطی سراسر کشور به صورت پایدار مشغول به فعالیت است

محمد نوروزی با اشاره به بارش های  اخیر سراسر کشور گفت: در نقاطی از استان های کشور مانند خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شاهد وقوع سیلاب، آبگرفتگی و رانش زمین بودیم که به شبکه توزیع برق آسیب رسانده و قطعی طولانی مدت برق منجر به مشکلات ارتباطی به صورت نقطه ای شده است که همکارانم بی وقفه در حال رفع مشکلات هستند.

وی افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم مانند افزایش پهنای باند در شهرهای زیارتی و سیاحتی و نقاط پر تجمع و گردشگرپذیر صورت گرفته و سایت های ثابت و سیار جدید جهت تکمیل پوشش ارتباطی استقرار یافته اند.

او ادامه داد: برنامه ریزی و پیش بینی لازم برای ارائه خدمات مطلوب و پایدار ارتباطی با حضور شبانه‌روزی تیم‌های فنی و پشتیبانی شرکت ارتباطات زیرساخت برای رفع مشکلات انجام شده  تا مردم تعطیلات نوروز خوبی را سپری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی چگونه صنعت پست را متحول می‌کند؟
  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است/ مصرف حدود ۱۲۷ میلیون لیتر بنزین در هشتمین روز بهار
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • جابجایی ۴۰ هزار مسافر نوروزی از تهران به سراسر کشور
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • خبر ویژه و جدید دولت درباره بنزین + اعلام جزییات
  • شبکه ارتباطی سراسر کشور به صورت پایدار مشغول به فعالیت است
  • خبر ویژه دولت درباره بنزین
  • انتشار خبر ویژه دولت درباره بنزین