Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، مکان‌های عمومی، بانک‌ها و اصناف مختلف این استان ادامه دارد، گفت: در ایام عید غدیر نیز با کنترل تردد‌ها و نیز ممانعت از برگزاری تجمعات، مانع از شیوع این بیماری خواهیم شد.   تاریخ انتشار: 12:05 - 15 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۳۹۶۴ اقبال عباسی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات ستاد استانی مدیریت کرونا درچهارمحال و بختیاری اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات در نظر گرفته شده، نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات، مکان‌های عمومی، بانک‌ها و اصناف مختلف است چرا که کم شدن نظارت‌ها در ازدیاد آمار مبتلایان به این بیماری مهلک را مؤثر می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری نسبت به دیگر استان‌ها از ابتدا درگیری کمتری با این بیماری داشته است، افزود: در ایام عید غدیر نیز با کنترل ترددها و نیز ممانعت از برگزاری تجمعات، مانع از شیوع این بیماری خواهیم شد. 

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا درخصوص ایام محرم در سطح این استان اجرا خواهد شد و مسلماً  اجازه برگزاری مراسمات در مکان‌های سربسته با جمعیت زیاد داده نخواهدشد و تمامی فرمانداران در شهرستان‌ها به برگزاری این مراسمات نظارت خواهند داشت. 

عباسی با اشاره به محدودیت‌های در نظرگرفته شده برای مهار کرونا در استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: آموزشگاه‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به شروع فعالیت خود شده اند و رستوران‌هاف کافه‌ها و چایخانه‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت خود امکان فعالیت دارند، آرایشگاه‌های زنانه و استخرهای سرپوشیده و ورزش‌های پربرخورد هم‌چنان تعطیل خواهند بود. 

بیشتر بخوانید:  استاندار چهارمحال و بختیاری: این استان تاکنون در وضعیت هشدار کرونایی قرار نگرفته است

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری کرونا حفظ سلامت مردم رعایت پروتکل های بهداشتی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۶۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری

غلامعلی حیدری در نشست کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه‌های موقت عرضه مستقیم کالا‌های اساسی با قیمت ۱۵ درصد زیر قیمت بازار و نقش آنها در کنترل و کاهش تورم در استان گفت: راه‌اندازی این بازارچه‌ها در تمام ۴۳ شهر این استان در دستور کار قرار دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پارسال با پیگیری‌های انجام شده بازارچه‌های موقت در ۲۴ شهر این استان دایر شد.

وی افزود: برپایی بازارچه‌های موقت، نمایشگاه‌ها و روز بازار‌ها در کاهش نرخ تورم استان نقش بسزایی داشته است و این سیاست به برای امسال نیز در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار دارد.

حیدری گفت: با توجه به نقش بازارچه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی در تامین کالا‌های مورد نیاز و همچنین رضایت مردم تلاش می‌شود این بازارچه‌ها از موقتی به دائمی تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید

بازارچه‌های دائمی باید در چهارمحال و بختیاری دایر شود

وی ادامه داد: تلاش می‌شود با رصد بازار و ذخیره‌سازی مناسب کالا‌های مورد نیاز مردم تامین و هرگونه کمبودی در خصوص تامین کالا‌های اساسی در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین بر ضرورت نظارت کامل از سوی دستگاه‌های نظارتی با هدف پیشگیری از هرگونه احتکاری از سوی برخی افراد سودجو تاکید کرد.

حیدری بر ضرورت نظارت کافی و لازم بر داروخانه‌ها و رفع هرگونه کمبود در خصوص دارو‌های مصرفی و مورد نیاز، تامین قطعات یدکی و همچنین لاستیک خودرو و بنگاه‌های املاک و مسکن در استان تاکید کرد.

وی گفت: فرمانداران و اعضای کمیسیون اقتصادی نسبت به برقراری نمایشگاه‌های فصلی اهتمام ورزند و تولیدات خانگی را در این بازار‌ها با قیمت مناسب به دست مردم برسانند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: خرید و فروش مسکن نهضت ملی در بنگاه‌های املاک خلاف قانون است و باید با نظارت از این اقدام پیشگیری شود.
حیدری با تاکید بر نظارت کامل و لازم در خصوص تامین شکر مورد نیاز صنف و خانوار اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی امکانات لازم برای خرید گندم و همچنین تامین به موقع مطالبات کشاورزان و گندمکاران را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری