Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال اعلام کرد که مشکلی در عقد قرارداد این باشگاه با یک شرکت مواد غذایی وجود ندارد. - اخبار ورزشی -

مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بحث اصلاح قرارداد باشگاه استقلال با یک شرکت مواد غذایی، اظهار داشت: با بیشتر کارخانه‌ها و شرکت‌ها ارتباط مستقیم دارم و برای باشگاه استقلال با شرکت مواد غذایی مذکور صحبت کرده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت 60 سال قدمت دارد، در بورس بوده و حساب‌هایش در بورس تأیید شده است.

وی افزود: ما روی موضوعات با شرکت مذکور به توافق رسیده‌ایم و مشکلی وجود ندارد. برخی شرکت‌ها دوست دارند باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را همزمان داشته باشند و به همین دلیل گفتیم مشکلی از جانب ما وجود ندارد و می‌توانید با پرسپولیس مذاکره کنید. در باشگاه پرسپولیس مشکلات حقوقی وجود داشت و به همین دلیل روند مذاکرات و امضای قرارداد طولانی شد. ما طبق قوانین و مقررات پیش رفتیم به طوری که کارگزار باشگاه باید قرارداد ببندد و باشگاه به‌عنوان مطلع حضور داشته باشد. 

معاون اقتصادی باشگاه استقلال در مورد اینکه ظاهرا وزارت ورزش و جوانان به دلیل حضور یک شخص سوم خواهان اصلاح قرارداد شده است، گفت: هر شرکتی مشاوران خودش را دارد که ارتباطی به باشگاه‌ها ندارد. اشاره کردم که باشگاه پرسپولیس متقاعد شد که پول به حساب کارگزار واریز شود تا 70 درصد آن را به حساب پرسپولیس واریز کند و اگر تشخیص داد 30 درصد دیگر را نیز به حساب باشگاه واریز کند.

نوروزی خاطرنشان کرد: ما طبق قانون با کارگزار پیش رفتیم و چیزی از ما کم نمی‌کند، چون مشکلات باشگاه را می‌داند. 

خلیل‌زاده: مشکلات مالی حل می‌شود و اجازه نمی‌دهیم اتفاقی برای استقلال بیفتد/ بازی با سپاهان «حلال» بود

انتهای پیام/

R1015150/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استقلال بیشتر بخوانید... سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سعادتمند: مذاکرات با بازیکنان مد نظر کادر فنی را شروع کرده ایم/ ۵۰۰ میلیارد تومان به سرمایه استقلال اضافه شد واژه های کاربردی مرتبط استقلال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن ۲ معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ۳ ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم ۴ گزینه‌های جانشینی ساری در یوونتوس ۵ تورس پس از پیوستن به منچسترسیتی: تیم گواردیولا یکی از هجومی‌ترین تیم‌های دنیاست ۶ قدوس شاید در آمیا بماند ۷ مورینیو: رابطه‌ام با کاسیاس در رئال‌مادرید بد بود اما الان با هم دوست هستیم / نیمکت‌نشینی او به خاطر خصومت شخصی نبود ۸ فسخ سریالی قرارداد بازیکنان طلبکار در تیم مهرداد محمدی مهمترین اخبار ورزشی سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ کیانی: به حیدری گفتم می‌ترسم با کوچک‌ترین برخورد برای استقلال پنالتی بگیری/ اگر قهرمان نشدیم همه مقصر هستیم بنا: هیچ موقع لیگ را دوست نداشتم اما به خاطر بچه‌ها موافق برگزاری‌اش بودم/ کشتی‌گیر اگر حرفه ای فکر کند، ازدواجش در اوج خیلی هم خوب است ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند عروس خاورمیانه رخت عزا به تن کرد؛ افزایش آمار قربانیان انفجار بیروت به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ نامه معرفی «مدرس خیابانی» وزیر پیشنهادی صنعت اعلام وصول شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال شرکت مواد غذایی باشگاه استقلال ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آنها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدار‌های پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

 اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم‌تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است، اما فعلاً قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

منبع: مهر

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • برنامه پرسپولیس برای تمدید قرار اوسمار ویرا
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • انبار کالای یک شرکت مواد غذایی در شیراز آتش گرفت
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد/ مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟