Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت صمت گفت: ۴ هزار پروژه تولید بالای ۸۰ درصد تکمیل داریم که تا پایان دولت افتتاح خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حسین مدرس‌خیابانی، وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، پیش از ظهر امروز(چهارشنبه ۱۵ مرداد) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال مبارزه با جنگ اقتصادی با چاشنی رسانه‌ای هستیم، گفت: ما هم از همه ابزارها استفاده می‌کنیم تا در این جنگ اقتصادی پیروز باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۴ هزار پروژه تولید بالای ۸۰ درصد تکمیل در کشور داریم، گفت: تا پایان دولت این پروژه‌ها افتتاح خواهند شد. 

سرپرست وزارت صمت در ادامه گفت: در زمینه توسعه صادرات و کنترل واردات جدی هستیم و در زمینه محدود کردن واردات اقدام خواهیم کرد.

مدرس خیابانی با بیان اینکه روزی که کرونا شروع شد تنها ۲۰۰ هزار ماسک در روز تولید می‌شد، اظهار داشت: در حال حاضر روزانه ۱۱ میلیون ماسک تولید می‌شود و تقریباً همه ماسک دارند. حتی به سمتی میرویم که درخواست صادرات ماسک داریم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صمت واردات 4 هزار پروژه تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دو هزار میلیارد تومان طرح راهداری در استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمدهادی رستمیان در بازدید از طرح‌های راهداری استان بوشهر با بیان این‌که توسعه طرح‌های راه‌سازی استان از اولویت‌های بخش عمرانی است، حجم اعتباری ۹۹ قرارداد راهداری استان بوشهر در سال قبل را معادل دو هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این میزان سرمایه گذاری در طرح‌ها نسبت به سال پیش‌از آن بیش از دو برابر افزایش یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز از تکمیل ۱۷۵ کیلومتر طرح بهسازی راه‌های روستایی استان خبر داد و گفت: عزم جدی دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی در روستاهاست و در این راستا شبکه راه‌سازی استان توسعه یافته است.

عبدالکریم اخترشناس با بیان این‌که ۹۸ درصد راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر تکمیل شده است، افزود: میانگین برخورداری از راه مناسب روستایی بالای ۲۰ خانوار در کشور ۸۱ درصد و در استان بوشهر ۹۸ درصد است.

وی نیز با بیان این‌که سال قبل طرح‌های مهمی در حوزه راه‌سازی روستا‌های بالای ۵۰ خانوار استان اجرا و تکمیل شده است، اضافه کرد: اکنون همه این روستا‌ها راه مناسب دارند بنابراین امسال تکمیل راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار در اولویت قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر طرح‌های راهسازی در ۷ روستای بالای ۲۰ خانوار استان درحال اجراست که با تکمیل آن‌ها همه روستا‌های استان از راه مناسب بهره‌مند می‌شوند.

اخترشناس از اجرای ۳۸ طرح راهداری با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر خبر داد و اظهار کرد: اعتبارات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در دولت سیزدهم رشد قابل توجهی یافته است به‌گونه‌ای که معاملات متوسط و بزرگ که در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۶۷ میلیارد تومان بود، سال قبل افزایش بیش از دو برابری یافت.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • طرح مولدسازی برای دستگاه های اجرایی گیلان لازم الاجراست
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • ۲۰۰۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در استان بوشهر اجرا شد
  • اجرای دو هزار میلیارد تومان طرح راهداری در استان بوشهر
  • لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان
  • آغاز طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تامین، تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی درآذربایجان شرقی
  • تشدید نظارت بر مراکز تولید و بسته بندی کالا‌های اساسی آذربایجان شرقی
  • تخصیص ۲ هزار میلیارد تومان به طر‌ح‌های راهداری بوشهر
  • جهش مازندران به سمت تولید/ جاده پرپیچ وخم توسعه همواره شد