Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:57:32 GMT

عرضه تازه‌ترین گوشی ارزان نسل پنجم سامسونگ

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۱۶۸

عرضه تازه‌ترین گوشی ارزان نسل پنجم سامسونگ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، سامسونگ بعد از عرضه گوشی نسل پنجم گلکسی ای ۷۱ در ماه ژوئن گوشی نسل پنجم دیگری به نام گلکسی ای ۵۱ را که یک گوشی میان رده و نسبتاً ارزان است، عرضه خواهد کرد.

Galaxy A۵۱ ۵G، مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز در حالت عادی و ۲.۳ گیگاهرتز در حالت سریع است و نمایشگر آن نیز از نوع تمام اچ دی پلاس و از نوع AMOLED است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابعاد این نمایشگر ۶.۵ اینچی است که در مقایسه با نمایشگر ۶.۷ اینچی گوشی‌ای ۷۱ اندکی کوچک‌تر است.

در حالی که دوربین گوشی‌ای ۷۱ از نوع ۶۴ مگاپیکسلی است، دوربین گوشی‌ای ۵۱ یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است. سه دوربین ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی دیگر هم این دوربین را یاری می‌کنند. دوربین سلفی گوشی یادشده هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

حافظه داخلی گوشی‌ای ۵۱ برابر با ۱۲۸ گیگابایت است و ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری از جمله دیگر امکانات این گوشی ۴۹۹ دلاری است که پس فردا در آمریکا به بازار می‌آید. گوشی گلکسی ای ۷۱ هم ۵۹۹ دلار قیمت دارد.

کد خبر 4991699

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند سامسونگ تلفن همراه دوربین ویروس کرونا تحقیقات علمی گوگل شرکت دانش بنیان واکسن کرونا اینترنت هوش مصنوعی فناوری نانو حاکمیت سایبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توییتر ایالات متحده آمریکا فناوری فضایی موبایل گوشی ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلکسی واچ ۷ سامسونگ در مرجع صدور گواهی بلوتوث رؤیت شد

انتظار می‌رود سامسونگ دومین رویداد گلکسی Unpacked خود را امسال در ماه ژوئیه (تیر-مرداد ۱۴۰۳) برگزار کند. به‌نظر می‌رسد در این رویداد، سامسونگ از گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ در کنار حلقه مرموز گلکسی رینگ رونمایی می‌کند. علاوه‌براین، احتمالاً ساعت جدید سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۷ نیز معرفی خواهد شد. رونمایی از این ساعت هوشمند به‌دلیل وجود یک سرنخ جدید، حالا محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد.

به گزارش گیزموچاینا، یک ساعت هوشمند جدید از سامسونگ با شماره مدل SM-L305U در وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG ظاهر شده است.

درحالی‌که هنوز در این سایت نامی برای دستگاه وجود ندارد، گمان می‌رود که این ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ باشد. سایت گواهی بلوتوث SIG تأیید کرده است که این گجت از اتصال بلوتوث ۵.۳ پشتیبانی می‌کند. البته این موضوع یک افشاگری بزرگ نیست، زیرا بلوتوث ۵.۳ آخرین نسخه تجاری موجود این فناوری است و در گلکسی واچ ۶ نیز وجود داشت.

متأسفانه، گواهی بلوتوث SIG چیز زیادی فراتر از جزئیات فناوری‌های ارتباطی را نشان نمی‌دهد. با‌این‌حال، گزارش سام‌موبایل حاکی از آن است که مدل SM-L305U به نوع ۴۰ میلی‌متری Watch 7 با قابلیت اتصال LTE برای بازار ایالات‌متحده مربوط می‌شود.

جالب‌تر اینکه براساس گزارش سام‌موبایل، گلکسی واچ ۷ احتمالاً ۳۲ گیگابایت حافظه خواهد داشت. میزان حافظه در واچ ۶، ۱۶ گیگابایت است. علاوه‌براین، احتمالاً سری گلکسی واچ ۷ دارای سه مدل خواهد بود. این شرکت تاکنون تنها دو مدل برای سری گلکسی واچ عرضه کرده است.

با توجه به اینکه هنوز چند ماه دیگر تا معرفی و عرضه این محصول فاصله داریم، می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری درباره سری Galaxy watch 7 منتشر شود. در آخر، هنوز اطلاعاتی درباره قیمت احتمالی این ساعت هوشمند منتشر نشده است. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ برای رقابت با ساعت‌های هوشمند برند‌های دیگر، چه ویژگی‌هایی را برای ساعت هوشمند نسل بعدی خود درنظر می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!
  • گوشی وان‌پلاس Nord CE 4 به صورت جهانی عرضه شد
  • برنامه احتمالی سامسونگ برای معرفی محصولات ادامه ۲۰۲۴ و اوایل ۲۰۲۵ لو رفت
  • گلکسی واچ ۷ سامسونگ در مرجع صدور گواهی بلوتوث رؤیت شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۶ فروردین ۱۴۰۳؛ محبوب‌ترین گوشی بازار با چه قیمتی فروخته می‌شود؟
  • مشکل لمس سری گلکسی اس ۲۳؛ سامسونگ می‌گوید گوگل مقصر است!
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۲۶ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • طراحی گوشی جدید ریلمی فاش شد
  • دوربین عکاسی حرفه‌ای که یک گوشی هوشمند است!