Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ادامه پیدا کردن بارش باران‌های شدید موسمی در هند و به خصوص شهر بزرگ بمبئی هزاران نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از هندوستان تایمز؛ ادامه پیدا کردن باران های موسمی موجب آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل شد.

مردم شهر بمبئی که طی روزهای اخیر شدیدترین بارش ها را شاهد بودند به دلیل جاری شدن سیل مجبور به تعطیل کردن فعالیت های روزمره خود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است فرو ریختن ساختمان های ضعیف باعث زخمی شدن تعدادی از شهروندان این کلان شهر و مرگ حداقل 2 نفر شده است.

از سوی دیگر شدت بارش به حدی است که بسیاری از خیابان های بمبئی دچار آب گرفتگی های بزرگ شده اند و هزاران نفر از بیم تخریب منازلشان مجبور به ترک خانه های خود شده‌اند.

مسئولین هندی نسبت به ادامه بارش باران هشدار داده و از مردم خواسته اند در جاهای امن تر پناه بگیرند تا دچار مشکل نشوند.

این در حالی است که شیوع کرونا نیز در هند به شدت ادامه دارد و تعداد بیماران مبتلا به این ویروس به 2 میلیون نفر نزدیک شده است.

باران های موسمی هر ساله در این فصل از سال شبه قاره را فرا می گیرد و معمولا باعث طغیان رودهای بزرگ در کشورهای هند و پاکستان می شود.

کشته های سیل هند به 1500 نفر رسید/ ماهی های زنده در بیمارستان+ عکس

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" سیل بیشتر بخوانید... انتشار ۶ مجموعه شعر از شاعران انقلاب در هندوستان دادگاه عالی پاکستان خواستار تعیین وکیل برای جاسوس هندی شد وزیر کشور هند به کرونا مبتلا شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتشار ۶ مجموعه شعر از شاعران انقلاب در هندوستان دادگاه عالی پاکستان خواستار تعیین وکیل برای جاسوس هندی شد وزیر کشور هند به کرونا مبتلا شد واژه های کاربردی مرتبط اخبار"هند" سیل پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ لبنان|آخرین آمار تلفات انفجار مهیب بیروت؛ ۱۰۰ کشته، بیش از ۴ هزار زخمی/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای +فیلم و عکس ۲ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۳ اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از انفجار مهیب بیروت ۴ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد ۵ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت ۶ چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ ۷ چرایی وحشت حکام عرب حاشیه خلیج فارس از شکست احتمالی ترامپ ۸ اعلام حالت فوق‌العاده ۲هفته‌ای در بیروت و عزای عمومی ۳روزه در لبنان مهمترین اخبار بین الملل اخبار لحظه به لحظه|عروس خاورمیانه رخت عزا به تن کرد؛ افزایش آمار قربانیان انفجار بیروت به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی الاخبار: انفجار بیروت شبیه جنگ هسته‌ای بود/ بهره‌برداری سیاسی عربستان و آمریکا از مصیبت لبنانی‌ها لبنان| راه‌اندازی کمپین اهدای خون به حادثه‌دیدگان انفجار بیروت توسط حزب‌الله دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند اخبار لحظه به لحظه|عروس خاورمیانه رخت عزا به تن کرد؛ افزایش آمار قربانیان انفجار بیروت به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ نامه معرفی «مدرس خیابانی» وزیر پیشنهادی صنعت اعلام وصول شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار هند سیل اخبار هند سیل انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و فعالیت آن تا اوایل وقت چهارشنبه، ضمن افزایش پوشش ابر و وزش باد، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان بویژه نواحی جنوبی و مرکزی مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ضمن اینکه در این مدت، خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و گردوخاک و در برخی نقاط بویژه نواحی مرکزی و جنوبی، طی ساعاتی بارش باران، گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد خواهد بود.

محمدی یادآور شد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتی‌متر خواهد بود

کد خبر 6078908

دیگر خبرها

  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • وقوع بارش باران و ریزش تگرگ در استان بوشهر پیش‌بینی می‌شود
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • احتمال وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت افغانستان
  • شصت کشته و زخمی براثر سیلاب‌ها در افغانستان
  • وقوع سیل وحشتناک در جنوب غرب روسیه | ۱۳۰ هزار نفر بی خانمان شدند
  • ده کشته براثر حوادث ناشی از باران‌های شدید در افغانستان
  • احتمال وقوع سیلاب در ۳۴ ولایت افغانستان
  • حادثه در تله کابینی در ترکیه ۱۱ کشته و زخمی برجای گذاشت