Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است پیش‌شرط‌هایی که اروپایی‌ها برای اجرای اینستکس قرار دادند خود خلاف منافع ملی کشورمان بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به‌نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریزدر مجلس، احمد علیرضابیگی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره چگونگی شکستن سد تحریم ها اظهار داشت: ایشان بارها بیان کرده اند که راهکار حذف تحریم ها، نه تنها مذاکره نیست بلکه اتکا به ظرفیت های فوق العاده درونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر ضرورت تقویت باور ملی، بیان داشت: لازم است دولت در این راستا اعمال سیاست های صحیح اقتصادی را داشته باشد تا بتوانیم از تنگناهای ناشی از تحریم عبور کرده و با مشکلات اقتصادی مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه اتکا به منابع نفتی، سیاستی غلط است، عنوان کرد: استفاده از سایر ظرفیت های داخلی می تواند راهگشا باشد اما عده ای که به زعم مقام معظم رهبری جریان تحریف نام دارند، می خواهند کشور را غرق در گرداب مشکلات معرفی کنند تا ملت ایران بی انگیزه شده و به سمت پیشرفت قدمی برندارند.

ورود کمیسیون اقتصادی مجلس به آشفتگی بازار ارز / تذکر به بانک مرکزی برای نظارت بر شرکت‌های اقماری بانک‌های دولتیقرارداد با چین متناسب با منافع ملی است/ قرارداد تهران ــ پکن به مجلس می‌آیدبررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است

علیرضابیگی ادامه داد: یکی از دلایل دیگر که جمهوری اسلامی پای میز مذاکره با آمریکایی ها نمی نشیند این است که اگر تنها به یک خواسته آنها تن دهیم، باید در ادامه به خواسته ها و مطالبات غیرقانونی و ناحق بعدی آنها نیز تن دهیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی درباره نحوه تعامل با اروپایی ها اظهار کرد: اینستکس یکی از وعده های مزخرفی بود که اروپایی ها به ما دادند و حتی اگر اجرایی هم می شد مشکلات فراوانی برای ما ایجاد می کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه اروپایی ها برای اجرای اینستکس پیش شرط هایی همچون پالرمو و FATF را قرار دادند، یادآور شد: آنها تلاش داشتند خودشان نیازهای جمهوری اسلامی را تعیین کرده و به تناسب خواسته های خود به ما کالا بدهند در حالی که جمهوری اسلامی هرگز سرنوشت خود را به کشور دیگری گره نزده و خلاف منافع ملی اقدام نمی کند.

علیرضابیگی ادامه داد: تنها اراده و باور ملی در کنار مدیریت جهادی دولتمردان می تواند راه برون رفت از مشکلات و تغییر شریاط موجود به نفع خود باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه باید با مدیریت کشور بتوانیم فشار به زندگی مردم را به حداقل برسانیم، خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم اقتصاد کشور شرطی شود و برای این منظور باید در وهله اول جلوی خام فروشی در حوزه ای گرفته شده و مردم را در اقتصاد کشور شریک کنیم.

انتهای پیام/115/ ع

R7887/P/S6,47/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجلس آذربایجان شرقی بیشتر بخوانید... ورود کمیسیون اقتصادی مجلس به آشفتگی بازار ارز / تذکر به بانک مرکزی برای نظارت بر شرکت‌های اقماری بانک‌های دولتی اسامی ۷ نماینده ای که امروز با تأخیر به جلسه علنی مجلس آمدند بررسی مدیریت نقدینگی و بازار بورس با حضور دژپسند در مجلس/ ورود ۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس در ۴ ماه گذشته قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ورود کمیسیون اقتصادی مجلس به آشفتگی بازار ارز / تذکر به بانک مرکزی برای نظارت بر شرکت‌های اقماری بانک‌های دولتی اسامی ۷ نماینده ای که امروز با تأخیر به جلسه علنی مجلس آمدند بررسی مدیریت نقدینگی و بازار بورس با حضور دژپسند در مجلس/ ورود ۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس در ۴ ماه گذشته واژه های کاربردی مرتبط مجلس آذربایجان شرقی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۲ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۳ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۴ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۵ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۶ ‌نفوذ جریان‌های سیاسی ‌به فضای دانشگاه‌های کردستان / اساتید متدین و انقلابی منزوی شده‌اند ۷ گزارش| قفل ۳۰ ساله بر درب بزرگ‌ترین پروژه صنعت آب غرب کشور/ سد تالوار در کماست ۸ قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب ورزشکاران آسیب نخاعی / پارالمپیک‌های ایران در زمین خاکی و ‌ناهموار ‌تمرین می‌کنند پروتکل‌های عزاداری‌های ماه محرم به صورت کامل در حرم رضوی اجرایی می‌شود گزارش|در رثای فرمانده‌ای که همیشه در میدان نبرد بود/ جوانمردی که ‌قهرمان ایران شد / چرا شهید بابایی جاودانه ماند؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|عروس خاورمیانه رخت عزا به تن کرد؛ افزایش آمار قربانیان به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس آذربایجان شرقی مجلس آذربایجان شرقی اروپایی ها منافع ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش، منتخب مردم قم در مدرسه علمیه خواهران شهید غفاری ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت، گفت: رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شد و با زدن سفارت ایران زمینه را برای انتقام سخت فراهم کرد.

وی افزود: حمله به سفارتخانه یک کشور حمله به خاک آن کشور تلقی می‌شود به همین دلیل ایران از این حق برخوردار شد که به خاک اسرائیل حمله کند.

روانبخش گفت: ایران با برنامه‌ای بسیار حساب شده و با اطلاع دادن به همه کشور‌های همسایه و اروپایی و امریکایی حتی زمان پاسخ را هم مشخص کرد.

نماینده مردم قم افزود: ایران به رغم تقاضای امریکا و اسرائیل و کشور‌های اروپایی و منطقه‌ای انتقام سختی گرفت که در نوع خود تاکنون بی‌نظیر بوده است.

وی بیان داشت: موشک‌های ایرانی از لایه‌های مختلف عبور کرد و به هدف اصابت کرد.

روانبخش گفت: همه دنیا فهمیدند ایران می‌تواند رژیم اشغالگر را از روی زمین محو کند شعار ۲۵ سال نابودی اسرائیل یک شعار نیست بلکه واقعیت دارد.

 

دیگر خبرها

  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق خطای بزرگ رژیم صهیونیستی بود
  • حمله به کنسولگری ایران در دمشق اشتباه رژیم صهیونیستی بود
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • ۶۵ درصد هزینه سلامت از جیب مردم پرداخت می‌شود
  • مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند
  • نرخ بالای هدررفت آب در سیلاب‌ها / تعارض منافع مانع اجرای آبخیزداری در کشور
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد