Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحال حاضر جدول پخش سریال‌های شبکه‌های اصلی سیما با تزلزل روبروست و هیچ قطعیتی در مورد آنتن ماه محرم که چیزی به آغاز آن باقی نمانده، دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزوین گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کنداکتور نمایشی شبکه‌های سیما در بازه کنونی روزهای جذابی را پشت سرنمی‌گذارد و همچنان هم مشخص نیست در روزهای آینده که همراه ماه محرم خواهیم شد، این جدول رنگ تازگی به خود خواهد گرفت یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر شبکه یک سیما با پخش سریال تکراری «معراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی زمان پخش ساعت 22 خود را پر کرده و شبکه دو سیما نیز به روزهای پایانی پخش مجموعه «شاهرگ» نزدیک می‌شود. هرچند هنوز اعلام نشده است که با اتمام آن تکلیف جایگزینش چه خواهد شد.

این شبکه البته از مدت‌ها قبل تلاش دارد سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی را به پخش ساعت 21:30 خود برساند اما این مجموعه درحال تصویربرداری، به دلیل مشکلات بودجه و شرایط ناشی از کرونا به سختی درحال ضبط بوده و قطعیتی در مورد حضور آن روی آنتن شبکه دو در ایام محرم وجود ندارد.

شبکه سه که ساعت 20:45 خود را فعلا با فیلم‌های سینمایی پر کرده است، گویا به رویه شبکه‌های اصلی تلویزیون، دوباره دست روی سریال مخاطب‌پسند اما تکراری «بانوی عمارت» گذاشته تا پخش آن را مجددا از روز شنبه، 18 مردادماه و همزمان با عید غدیر آغاز کند.

این مجموعه ساخته عزیزالله حمیدنژاد و با روایتی عاشقانه در دوران قاجار، در آذرماه 98 از همین شبکه به پخش رسیده بود.

حتی قطعیتی وجود ندارد که  گزینه جدی شبکه سه سیما یعنی «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌الله که اتفاقا از رگه‌ها مذهبی برخوردار است، چه زمانی به آنتن خواهد رسید. این درحالی است که از این سریال به عنوان گزینه ماه محرم یاد شده بود.

«نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور نیز در لوکیشن‌های ساخته شده بوستان ولایت، جلوی دروبین است بلکه بتواند به ایام اربعین برسد.

بنابراین درحال حاضر جدول پخش سریال‌های شبکه‌های اصلی سیما با تزلزل روبروست و هیچ قطعیتی در مورد آنتن ماه محرم که چیزی به آغاز آن باقی نمانده، دیده نمی‌شود.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه های سیما ماه محرم سریال ایرانی سریال محرم سریال بانوی عمارت ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بیا وسط» در هفدهمین قسمت خود به موضوع بررسی شغل همسر و رابطه آن با کیفیت زندگی مشترک می‌پردازد.

این برنامه تولید گروه خانواده شبکه دو که شامل محتوای آموزشی در حوزه ازدواج است، و مخاطب اصلی آن جوانان در شرف ازدواج و خانواده‌های آنان هستند؛ و هفدهمین قسمت آن به کارگردانی و تهیه کنندگی سید یزدان ملک آبادی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند