Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@09:09:54 GMT

استفاده غیر شرب از آب در کرمانشاه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۲۶۶

استفاده غیر شرب از آب در کرمانشاه ممنوع است

«فضل‌الله رنجبر» روز چهارشنبه در حاشیه بررسی میدانی وضعیت آب شرب مشترکان در محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه با اشاره به بالارفتن مصرف آب در شهر کرمانشاه در فصل تابستان، از شهروندان خواست برای جلوگیری از افت فشار و یا قطعی آب صرفه‌جویی کنند.

وی گفت: همه ساله در فصل تابستان و با گرم شدن هوا میزان مصرف آب بالا می‌رود که امسال توصیه‌های کادر درمان مبنی بر شست و شوی مداوم و ۲۰ ثانیه‌ای دست‌ها برای پیشگیری از شیوع کرونا میزان مصرف آب را نسبت به افزایش مصرف در مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داده و از شهروندان می‌خواهیم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه همچنین از شهروندان خواست به هیچ عنوان از آب شرب برای شست و شوی حیاط، درب منزل و یا خودروهای خود استفاده نکنند و افزود: در صورت مشاهده چنین مواردی نسبت به قطع انشعاب آب این مشترکین اقدام خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت مقابله با انشعابات غیرمجاز و جلوگیری از استفاده از آب شرب برای آبیاری باغات یا صیفی‌کاری، گفت: این موضوع با همکاری دستگاه قضایی پیگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه در پی تقویت شبکه آب شرب شهر کرمانشاه هستیم، گفت: مجوز حفر ۱۰ حلقه چاه جدید در سطح شهر کرمانشاه و مناطقی که تنش آبی بیشتری دارند، توسط استاندار به شرکت آب و فاضلاب استان داده شده، ضمن اینکه این شرکت تلاش‌های موفقی نیز برای راه‌اندازی و احیای مجدد چاه‌های خارج از مدار بهره‌برداری و تزریق آن‌ها به شبکه توزیع انجام داده است.

به گفته رنجبر در همین راستا با همکاری دانشکده کشاورزی قرار شده یک حلقه چاه به کمک تامین آب شرب شهر کرمانشاه بیاید که امیدواریم این اقدام بتواند در تقویت نسبی شبکه آب شرب شهر کرمانشاه در محله‌های کیهانشهر، باریکه و خیابان بنت الهدی کرمانشاه تا حدودی مؤثر واقع شود.

فرماندار کرمانشاه در ادامه گفت: در روزهای گرم و پرتنش آبی تابستان جاری، محله‌هایی همچون انتهای ظفر و تنگه، خیابان قدیم، خیام، بهار، فردسی، شهرک امام خمینی(ره)، نصر، برخی نقاط ۲۲بهمن، فیض آباد، کیهانشهر، فدک و چند محله دیگر با کمبود و کاهش فشار آب مواجه بوده‌اند که با اقدامات انجام شده این وضعیت رو به بهبود نهاده است.

استان ۲میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد ۲۲۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب کرمانشاه استانداری کرمانشاه آب و فاضلاب کرمانشاه شهر کرمانشاه مصرف آب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت اما بازیکنان این تیم برای این دیدار ممنوع المصحبه هستند.

مصیب چگینی سرپرست تیم شمس آذر به خبرنگار ورزشی آنا خبر داد با تصمیم سعید دقیقی سرمربی تیم قزوینی، بازیکنان تیم برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • مصرف روزانه ۸۰۰ هزار مترمکعب سوخت سی ان جی
  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ممنوع شد
  • عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع می‌شود
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در سراسر کشور ممنوع است
  • توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است
  • بیش از ۲۸ تن لاشه غیربهداشتی دام و طیور در کرمانشاه ضبط و معدوم شد
  • برخورداری ۲۷ هزار و ۷۲۱ مشترک جدید از نعمت گاز طبیعی
  • جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند
  • خبرهای جدید از علت فوت پرستار کرمانشاهی