Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@12:50:32 GMT

پاسخ کوبنده شهروند لبنانی به خبرنگار شبکه فتنه‌گر سعودی+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۲۷۲

پاسخ کوبنده شهروند لبنانی به خبرنگار شبکه فتنه‌گر سعودی+فیلم

‍‍‍‍‍‍

یه فیلم الحدث پخش کرده یه مرد لبنانی خوب بهش جواب میده یه تیتر خوب بزنید براش ‎ یک لبنانی به شبکه سعودی الحدث ما فلسطینی و لبنانی و شیعه و سنی، با هم یکی هستیم. مرگ بر آل سعود‎ - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فیلمی را شبکه سعودی الحدث پخش کرده که پاسخ کوبنده شهروند لبنانی به سئوال خبرنگار این شبکه فتنه گر را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهروند لبنانی خطاب به خبرنگار شبکه الحدث که برای بهره برداری سیاسی از انفجار مهیب بیروت تلاش می کرد، اینگونه پاسخ داد که : ما فلسطینی و لبنانی و شیعه و سنی، با هم یکی هستیم. مرگ بر آل سعود‎.

 

 

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT16 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ لبنان|آخرین آمار تلفات انفجار مهیب بیروت؛ ۱۰۰ کشته، بیش از ۴ هزار زخمی/ اعلام حالت فوق العاده دو هفته‌ای +فیلم و عکس ۲ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۳ اولین بیانیه حزب الله لبنان پس از انفجار مهیب بیروت ۴ دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد ۵ آخرین آمار و ارقام رسمی لبنان درباره تلفات انفجار بیروت ۶ چرا سران صهیونیست به تهدید مجدد ترور سید حسن نصرالله روی آوردند؟ ۷ چرایی وحشت حکام عرب حاشیه خلیج فارس از شکست احتمالی ترامپ ۸ اعلام حالت فوق‌العاده ۲هفته‌ای در بیروت و عزای عمومی ۳روزه در لبنان مهمترین اخبار بین الملل آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|عروس خاورمیانه رخت عزا به تن کرد؛ افزایش آمار قربانیان به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی الاخبار: انفجار بیروت شبیه جنگ هسته‌ای بود/ بهره‌برداری سیاسی عربستان و آمریکا از مصیبت لبنانی‌ها لبنان| راه‌اندازی کمپین اهدای خون به حادثه‌دیدگان انفجار بیروت توسط حزب‌الله دیاب: ۲۷۵۰ تن نیترات آمونیوم در انفجار بیروت منفجر شد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|عروس خاورمیانه رخت عزا به تن کرد؛ افزایش آمار قربانیان به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انفجار بیروت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، درگیری میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی خودرویی در شهرک «عین بعال» در جنوب لبنان را هدف حمله هوایی قرار داده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده در نتیجه این حمله یک نفر به شهادت رسیده و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «کفرشوبا»، «حلتا» و «الخیام» در جنوب لبنان را هدف حمله‌های توپخانه‌ای قرار داد.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ طی ۲ مرحله با پهپادهای انتحاری سامانه پدافند موشکی در بیت هلل را هدف گرفتند و سکوهای گنبد آهنین و کادر راهبری آن را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

رسانه‌های عبری زبان نیز از به صدادرآمدن آژیر هشدار در «ادمیت»، «حانیتا»، «یعرا»، «متسوفا» و «شلومی» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که نزدیک به ۱۵ موشک از سمت جنوب لبنان به سوی یک هدف صهیونیستی در الجلیل غربی واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

کد خبر 6080153

دیگر خبرها

  • برهم زدن معادلات نظامی و سیاسی جهان تنبیه کوبنده رژیم نامشروع
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • شمار زخمی‌های حمله به اسرئیل به ۱۱ نفر رسید | حال دو نفر وخیم است
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۵ صهیونیست در حمله به عرب عرامشه در الجلیل
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان