Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعد از بازی سپاهان – صنعت نفت بود که خبری مبنی بر این منتشر شد که امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان دچار حمله عصبی شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سپاهان که در لیگ نوزدهم در حد یک قهرمان بسته شد حالا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و قهرمانی در جام حذفی امید دارد.

قلعه نویی و سپاهان ابتدای فصل در برهه ای حتی صدر نشینی لیگ برتر را هم تجربه کردند اما یکباره در نتیجه گیری با نوسان مواجه شدند و صدر جدول را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در هفته بیستم لیگ برتر بود که سپاهان دلیل بازی بدون تماشاگر برابر پرسپولیس در اصفهان یک چالش بزرگ را برای خود ایجاد کرد و در روز مسابقه در زمین حضور پیدا نکرد و در نهایت بعد از حواشی فراوان کمیته انضباطی رای را با نتیجه 3-0 به سود پرسپولیس صادر کرد.

استعفای مسعود تابش مدیرعامل وقت سپاهان برای هواداران تیم اصفهانی کافی نبود و آنها با توجه به بدون تماشگر برگزار شدن بازی ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در صفحات مجازی حسابی علیه قلعه نویی موضع گرفتند و این موضع گیری تا همین امروز هم ادامه دارد و دلیلش نتایج دور از انتظار سپاهان و تساوی مقابل حریفان نه چندان قدرتمند و شکست مقابل استقلال بوده است.

هر چد سپاهان بعد از باخت برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم در هفته بیست و ششم در خانه صنعت نفت را شکست داد اما قلعه نویی که فشار زیادی را تجربه می کرد دچار حمله عصبی شد و در بازی برابر استقلال در تهران با توصیه پزشکان روی نیمکت ننشست تا در نبود او سپاهان یک شکست را تجربه کند.

سپاهان فردا در ایستگاه بیست و هشتم لیگ برتر در خانه به مصاف نساجی می رود و دوشنبه هم در تهران در مرحله یک چهارم نهایی در تهران بار دیگر میهمان استقلال خواهد بود اما هنوز مشخص نیست قلعه نویی در این دو دیدار مهم مخصوصا بازی مقابل استقلال روی نیمکت می نشیند یا نه. باید دید پزشکان به پر افتخارترین سرمربی لیگ برتر مجوز می دهند یا باز هم شاهد غیبت قلعه نویی خواهیم بود. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر قلعه نویی لیگ برتر تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال استقلال قلعه نویی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روبین کازان که کسری طاهری را برای دومین مسابقه پیاپی در فهرست و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 19:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه سامارا آرنا به مصاف این تیمِ رده هشتمی رفت.

یاران طاهری که در چهار هفته گذشته لیگ برتر روسیه نمایش خوبی نداشتند و یک تساوی و یک پیروزی به دست آورده و دو شکست متحمل شده بودند، امشب هم در زمین تیم سامارا با شکست زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال روبین کازان در دیدار خارج از خانه امشب مقابل سامارا با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا 32 امتیازی و در رده نهم جدول لیگ برتر روسیه بماند و فرصت صعود به رتبه هشتم را از دست بدهد.

کسری طاهری، مهاجم سابق سپاهان که در جام جهانی زیر 17 سال دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و در هفته گذشته لیگ برتر روسیه حضور 25 دقیقه‌ای مقابل اورنبورگ داشت و نخستین بار در این رقابت‌ها به میدان رفت، امشب هم در دقیقه 90 برابر سامارا به زمین آمد.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • ادعای عجیب میثاقی روی آنتن زنده!/به قلعه‌نویی زنگ زدند که الکی یک بازیکن را به تیم‌ملی دعوت کن!
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • پدیده سپاهان دیر بازی کرد، کازان باخت
  • 12 مسابقه و تنها سه پیروزی: خبری از آن تیم مخوف نیست!
  • اطلاعیه کمیته انضباطی برای کادر فنی استقلال
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟