Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور گفت: الهامی به دلیل بیماری مادرش به تهران آمده و یک روز در تمرین تیم ما غیبت داشت اما استعفای وی کذب است.

کریم جمالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مطرح شدن شایعه استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری تراکتور و انتخاب مسعود شجاعی جای وی تا پایان فصل اظهار داشت: هیچ بحثی در این زمینه مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهامی به دلیل بیماری مادرش به تهران آمده و یک روز در تمرین تیم ما غیبت داشت. روز گذشته هم در تمرین شرکت کرد  و با جدیت پیگیر آماده سازی تیم است. نمی دانم چنین خبری از کجا درآمده اما از آن بی اطلاع هستم و البته باید بگویم چنین بحثی صحت ندارد. 

وی افزود: متاسفانه در هفته های اخیر حواشی و جوسازی های زیادی علیه باشگاه تراکتور انجام شده است. یک روز بحث جدایی احسان حاج صفی را مطرح می کنند. روز دیگر درباره اشکان دژاگه و رضا اسدی صحبت می شود. یک روز درباره حمزاوی بحث می کنند و کلی شایعه درست می شود. متاسفانه تراکتور هر سال در پایان فصل از این مسائل از اینگونه حواشی ضربه خورده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: سیاست و موضع باشگاه تا پایان فصل این است که  به این حواشی ورود نکنیم و واکنشی هم نشان ندهیم زیرا برخی می خواهند تمرکز تیم را به هم بریزند. هدف از ایجاد این بحث ها هم به حاشیه کشاندن تراکتور و به هم زدن تمرکز تیم است. ان‌شالله در پایان فصل درباره تمام این موارد به شکل کامل، شفاف و واضح صحبت می کنیم. در حال حاضر نمی خواهیم آرامش تیم به هم بریزد. هوادار هم از ما موفقیت تراکتور را می خواهد.

جمالی افزود: الهامی پس از بازی با پیکان دو روز به بازیکنان اصلی تیم استراحت داد. نفرات ذخیره هم زیر نظر کادرفنی تمرین کردند. الهامی با هماهنگی کادرفنی و باشگاه یک روز به تهران رفت تا به وضعیت مادر خود رسیدگی کند. در حال حاضر هم مشکلی ندارد و در تمرینات شرکت می کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور ساکت الهامی خبرگزاری فارس ورزشی باشگاه تراکتور پایان فصل یک روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران برای بقا در لیگ برتر کار بسیار سختی در پیش دارد و برنامه بازی‌های باقی مانده این تیم نیز بسیار دشوار است.

شاگردان ساکت الهامی امیدوار هستند بعد از متوقف کردن سپاهان در اصفهان، از تراکتور در حضور تماشاگران‌شان امتیاز بگیرند.

نساجی که در تهران تمرین می‌کرد برای میزبانی از نساجی به قائمشهر برگشت. اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران امروز با پرواز اختصاصی، در فرودگاه دشت ناز ساری فرود آمدند و پس از آن برای ادای احترام به مزار نادر دست‌نشان رفتند. اعضای تیم سپس در ورزشگاه وطنی و پشت درهای بسته، تمرین کردند.

دیگر خبرها

  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • بازگشت نساجی به خانه برای دیدار حساس با تراکتور
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • عکس روز: آب از آب تکان نخورد
  • حضور ناگهانی نکیسا در تمرین ذوب پیش از دربی
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • خداحافظی تلخ تراکتوری‌ها: بدرود سینیور خمس!
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد/ تکذیب شایعه عجیب در مورد سرپرست استقلال
  • واکنش باشگاه تراکتور به شایعه جدایی آلوز