Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حسین الجسمی را خیلی‌ها در دنیای عرب به سق سیاه و نحس بودن می‌شناسند. می‌گویند این خواننده اماراتی یک‌بار برای مادرش آهنگ خواند و همان سال مادر خود را از دست داد. وقتی یک ترانه و آهنگ برای لیبی بیرون داد، در این کشور عربی انقلاب شد و ترانه‌ای هم که برای بارسلونا خوانده بود، به از دست رفتن قهرمانی انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل، خیلی‌ها منتظر بودند ببینند حسین الجسمی به چه کسی یا چه چیزی ابراز ارادت و علاقه می‌کند تا برایش فاتحه بخوانند.

دو روز پیش که الجسمی در توییتر خود عبارت «انا لتخلص الدنی...» را با دو شکلک قلب و پرچم لبنان (تا آخر دنیا عاشق لبنانم) توییت کرد، مردم برای جلوگیری از رخ دادن یک فاجعه به صفحه‌اش هجوم بردند. کاربران عرب‌زبان عبارت‌های «خدا لبنان را بیامرزد، کشور خوبی بود»، «مردم لبنان گناه دارند»، «خدایا لبنان از دست رفت» و شبیه اینها را با شوخی زیر پست خواننده اماراتی می‌نوشتند اما تا تبدیل شدن نگرانی‌ها به واقعیت کمتر از ۴۸ ساعت زمان نیاز بود.

با اینکه تا دو روز پیش همه چیز رنگی از شوخی و خنده داشت، ناگهان عصر سه‌شنبه با یک انفجار مهیب و دهشتناک بندر بیروت روی هوا رفت. حالا دیگر همه آنها که در نحس بودن حسین الجسمی تردید داشتند، به سق سیاه بودنش ایمان آورده‌اند. در این میان، یک کاربر برایش چنین نوشته است: «تو را به همان خدا که می‌پرستی، کمی هم عاشق اسرائیل شو و کشورهای عربی را به حال خودشان بگذار.»

کد خبر 537660 برچسب‌ها لبنان انفجار بیروت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لبنان انفجار بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 جنگنده‌های رژیم اسرائیل به دو ساختمان در مناطق عیتا الشعب و بیضاء در جنوب لبنان حمله کردند و ادعا کردند این ساختمان‌ها مراکز نظامی حزب الله لبنان بوده است. لحظات این بمباران مهیب را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله
  • (ویدیو) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • نقدی بر پنج ترجمه از کتاب «فصوص الحکم» ابن عربی
  • فیلم/ حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • حیرت بلینگام از درخشش وازکز مقابل بارسلونا؛ اسطوره لعنتی رئال مادرید! / عکس
  • گران‌ترین رادار آمریکایی چگونه در اسرائیل منهدم شد؟ + فیلم
  • معمای یک سیل مرموز در دبی
  • نتانیاهو برای آرام کردن جبهه لبنان دست به دامن مکرون شد
  • نتانیاهو دست به دامن فرانسه شد
  • نتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شد