Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@05:56:43 GMT

احتمال تعطیلی پاساژ‌های پرتردد در تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۴۰۷

احتمال تعطیلی پاساژ‌های پرتردد در تهران

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ نادر مرادی با اشاره به احتمال تعطیلی پاساژ‌های پرتردد در تهران، گفت: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا و تعطیلی مجدد برخی از صنوف در دو هفته اخیر، متأسفانه در برخی از اماکن مانند پاساژها، پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل و جامع رعایت نمی‌شود که این امر موجب افزایش نگرانی مردم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ تصریح کرد: پاساژ "علاالدین" و پاساژ "ارگ" که از اماکن صنفی پرتردد هستند بر اساس مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت نکرده که این امر احتمال افزایش شیوع این بیماری را در مردم افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه تذکرات لازم در جلسه با رؤسای اتحادیه به آن‌ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: مسئولان این پاساژ‌ها و سایر پاساژ‌ها دقت کنند اگر اصول بهداشتی از قبیل پاکسازی محیط، رعایت فاصله فیزیکی و ماسک زدن رعایت نشود احتمال تعطیلی آن‌ها برابر دستور ستاد ملی مقابله با کرونا وجود دارد.

وی بیان کرد: شهروندان عزیز باید درباره این موضوع آگاهی لازم را داشته و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از شیوع گسترده‌تر این بیماری جلوگیری و سلامتی خود و جامعه پیرامون خود را حفظ کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس علاءالدین پاساژ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

بودجه المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی فرانسه می‌تواند چند میلیارد یورو افزایش یابد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیر موسکوویسی رئیس دیوان محاسبات فرانسه گفت که هزینه‌های بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی در پاریس می‌تواند بین 3 تا 5 میلیارد یورو باشد.

این مقام ارشد مالی فرانسه گفت: هنوز نمی‌دانیم هزینه میزبانی بازی‌های المپیک چقدر است. اعضای اتاق حسابداری پس از پایان مسابقات حسابرسی را انجام خواهد داد. بازی‌ها ممکن است 3 تا 5 میلیارد یورو هزینه داشته باشد. این هزینه‌ها تأثیر بزرگی بر بدهی عمومی نخواهد داشت.

بر اساس برآوردهای اولیه، هزینه‌ المپیک 9 میلیارد یورو برآورد شده که هزینه‌های کمیته برگزاری بیش از 4 میلیارد یورو است. بازی‌های المپیک پاریس از 5 مرداد در پاریس آغاز می‌شود.

اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک 2024 پاریس

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • احتمال بارش باران و وزش باد در همدان
  • مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • افزایش جانباختگان حمله تروریستی مسکو به ۱۴۳ تن
  • افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان تهرانی
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان بعد از ۱۲ سال تعطیلی در سال جاری
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی