Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:12:03 GMT

طرح ترافیک یک هفته دیگر هم تعلیق شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۴۲۷

طرح ترافیک یک هفته دیگر هم تعلیق شد

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تعلیق طرح ترافیک به مدّت یک هفته دیگر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۱۵ مرداد) در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در خصوص اجرای عدم اجرای طرح ترافیک به خاطر مهار کرونا اظهار داشت: علی رغم اینکه طبق گزارش ها تعلیق طرح ترافیک تاثیر چندانی بر کاهش جمعیت مترو اتوبوس‌ها ندارد، اما طرح ترافیک به مدت یک هفته نیز به تعلیق در آمد و امیدواریم که مدیریت شهری نیز با این تصمیم همراهی کند چون هیچ چیزی مهمتر است سلامتی مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران طرح ترافیک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات رایگان سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید صاحب مدیر کل سلامت شهرداری تهران در آئین آغاز به کار هفته سلامت که در بوستان لاله برگزار شد، اظهارداشت: در سال جاری برای همه اقشار مختلف جامعه از سوی شهرداری برنامه خاص تدارک دیده شده است و هیچ گروه و قشر جمعیتی نیست که از برنامه‌های تدارک دیده شده بی نصیب بماند.

مدیر کل سلامت شهرداری تهران گفت: به مناسبت هفته سلامت خدمات رایگان سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران ارائه می‌شود.

حسین فرشیدی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مراسم گفت: فقط با یک اندیشه و ذهن و فکر مثبت اگر بگوییم و بخواهیم می‌توانیم حال خوب را بسازیم.

فرشیدی با بیان اینکه مردم وزارت بهداشت را با دارو، درمان و بیمارستان می‌شناسند اظهار داشت: ما در حوزه بهداشت به دنبال افراد سالم هستیم که بیمار نشوند. برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد اجرای آن سخت است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه چند نکته می‌تواند منجر به حفظ سلامتی شود، بیان داشت: داشتن تغذیه مناسب، فعالیت بدنی مناسب و مصرف انرژی ناشی از آن و دوری از استرس می‌تواند سلامت ما را تضمین کند.

فرشیدی به برخی عادت‌های غلط غذایی و مضرات این عادت‌ها اشاره کرد و گفت: مصرف شکر در ایران سه و نیم برابر نرخ جهانی و مصرف نمک ما ۴ برابر جهان است که باید این روند اصلاح شود.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در یک دهه گذشته و خصوصاً در دو سال اخیر اقداماتی برای اصلاح مصرف قند و نمک شده با برنامه‌های فرهنگی انجام شده است گفت: ترویج استفاده از نان کامل یعنی نان سبوس دار در دستور کار قرار دارد. این نان دیابت و سرطان و فشار خون را کاهش می‌دهد. اکنون هزار و ۸۰۰ نانوایی در کشور نان کامل طبخ می‌کنند و امیدواریم استفاده از این نان ترویج بیشتری پیدا کند.

گفتنی است؛ نمایشگاه هفته سلامت با شعار «حال خوب ساختنی است» در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و ۸۰ غرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در بوستان لاله پذیرای بازدید کنندگان است.

کد خبر 6083967

دیگر خبرها

  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ۱۰ تقاطع همسطح در قم هوشمندسازی شد
  • انتقاد از سیاست‌های تحمیلی شرکت کنترل ترافیک تهران
  • قیمت نهایی تاکسی‌های برقی اعلام شد
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • ارایه خدمات رایگان سلامت در ۱۲۳ نقطه تهران
  • مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی شهرداری منطقه یک بازدید کرد/ پیشرفت قابل توجه شهرداری منطقه یک در اجرای پروژه‌های ترافیکی