Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که استان مازندران در مقابله با کرونا در شرایط حساسی قرار داشته و باید سفرهای به این استان کنترل شود.

به گزارش ایسنا، مهدی سعادتی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر اول بنده نسبت به خودم است. بنده از ملت ایران عذرخواهی کرده و قول می‌دهم تا مجلس با اراده قوی و کار خالصانه در جهت حل مشکلات مردم و دغدغه‌های اقتصادی آنها حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از انتظاراتی که از مجلس یازدهم می‌رود بحث تسهیل فضای کسب و کار و رفع انحصارگری در صدور مجوز است. در بخش کارگزاری‌ها داروخانه‌ها، دفاتر اسناد رسمی و مجوز وکالت انتظار می‌رود در صدور مجوزهای آنان انحصارگری کنار رفته و این امر تسهیل گردد.

وی در ادامه در تذکری به وزارت صمت وجهاد کشاورزی اظهار کرد: واردات 400 هزار تن برنج در زمان برداشت برنج در کشور معنای نداشته و باید جلوی این کار گرفته شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان مازندران در مقطع فعلی جزو دومین استان‌های است که بعد از موج دوم کرونا با مشکلات جدی روبرو است از رئیس جمهور انتظار می‌رود که شخصا ریاست ستاد ملی کرونا را به عهده بگیرد. ما در استان مازندران با مشکلات حادی رو به رو هستیم و صدها نفر فوت کرده‌اند. در تامین دارو دستگاه اکسیژن ساز و وسایل تخصصی با مشکل رو به رو هستیم. انتظار می‌رود به این موضوع رسیدگی شود.

وی در ادامه تاکید کرد: بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران از مردم می‌خواهم که فعلا به استان سفر نکنند و انتظار می‌رود سفرها به استان مازندران کنترل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان مازندران کروناویروس استان ها سیاسی استان مازندران انتظار می رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج تا اواخر وقت امروز سه‌شنبه بارش باران (در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر با بارش برف)، وزش باد نسبتاً شدید، کاهش دما، احتمال رعدوبرق و تگرگ در استان خواهیم داشت.

بارش‌ها در ارتفاعات از مقدار و شدت بیشتری برخوردار است.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، ریزش سنگ در نواحی کوهستانی، احتمال خسارت به پوشش خزانه برنج از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت بویژه چادر‌های مسافرتی و پوشش خزانه برنج و و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • تصویب چند طرح ضد ایرانی در سنای آمریکا / تحریم خریداران نفت و منع صدور فناوری موشکی و پهپادی ایران در چارچوب این بسته
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در مازندران
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • رئیس اطلاعات ارتش اوکراین: وضعیت دشواری از ماه مه در انتظار ماست
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد