Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیزنی اعلام کرد در اثر دیگر ضربه مهم به سالن های سینماها، از اکران برنامه ریزی شده سالنی «مولان» چشم پوشی خواهد کرد. نکته تمایز اینجاست که برخلاف سایر مطالب موجود در دیزنی پلاس، «مولان» مستقیماً در دسترس مشترکان نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، دیزنی اعلام کرد در اثر دیگر ضربه مهم به سالن های سینماها،  از اکران برنامه ریزی شده سالنی «مولان» چشم پوشی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عوض این فیلم جدید «زنده-انیمیشنی» در تاریخ چهارم سپتامبر با قیمت کرایه ای و کیفیت ممتاز ارائه خواهد شد.

این کمپانی معتقد است انتشار این فیلم اکشن حماسی به مشخص کردن آن دسته از مشترکان برای یک مورد ارزشمند آزمایش جهت تعیین میزان مشتریانی که حاضرند بابت فیلمی که قرار بود بر پرده های سینما تماشایش کنند و اینجا تمایل به خرید آن در سامانه «وی اُدی» دارند، کمک می کند.

 

نکته تمایز اینجاست که برخلاف سایر مطالب موجود در دیزنی پلاس، «مولان» مستقیماً در دسترس مشترکان نخواهد بود.

 

مصرف کنندگان در ایالات متحده و مناطق دیگر برای اجاره این فیلم بعلاوه حق اشتراک ماهانه سرویس پخش ۶.۹۹ دلاری باید مبلغ ۲۹.۹۹ دلار صرفا برای «مولان» بپردازند.

 

در بازارهایی که دیزنی پلاس در دسترس نیست، «مولان» در سالن های سینما اکران خواهد شد.

 

در حال حاضر، مدیر عامل دیزنی «باب چپک» می گوید حرکت بزرگ «مولان» بازتاب الگوی تجاری جدید برای این شرکت نیست، حتی اگر نوع دیگری باشد.

 

دیزنی با این اقدام به نمایش دهندگان سیگنال می دهد که به سینماها پشت نکرده و همچنان به توانایی  آن ها در دسترسی انحصاری به محتوای استودیو احترام خواهد گذاشت اما آقای «چَپِک» خیلی علاقمند به آزمایش و آزمون و خطا نبود اگر این امکان وجود نمی داشت که استودیو بتواند با فیلم هایی که اکرانشان به تاخیر می اُفتد باز به پخش اینترنتی بازگردد.

 

در این شرایط حق انتخاب زیادی وجود دارد. کمپانی دیزنی از زمانی که بحران ویروس کرونا باعث بسته شدن سالن های سینما شده تعداد قابل توجهی از عناوین سینمایی هیجان انگیز را کنار گذاشته است.

 

آقای «چَپِک» رئیس دیزنی می گوید می خواهد از این مورد آزمایشی بفهمد که چه تعداد تراکنش واقعی صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدل جدید مولان اکران سپتامبر وی ا دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو

به گزارش همشهری آنلاین،محمدرضا گلزار بازیگر سینما با انتشار تصویری از خود که در یک آتلیه ثبت شده بود خبر از حضورش به عنوان یک مدل تبلیغاتی را داد.

کد خبر 845166 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران محمدرضا گلزار سینمای ایران خودرو تبلیغات

دیگر خبرها

  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • هزینه ۱۰۰ میلیاردی سینما برای تبلیغ در شبکه GEM
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • آغاز اکران آنلاین فیلم «آخرین تولد»
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟