Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:41:25 GMT

رحمتی و مجیدی قاب فصل را می ‌سازند!(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۵۰۴

بدون تردید یکی از جذابیت‌های دیدار استقلال و شهر خودرو، واکنش سنگربان تیم مشهدی در قبال همبازی سابق خود خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه" بعد از اخراج شفر در لیگ هجدهم، فرهاد مجیدی در حالی سکان استقلال را برعهده گرفت که جو سنگین هواداران علیه مهدی رحمتی بابت حواشی دربی معروف باعث شده بود تا حسینی پای ثابت ترکیب استقلال شده و سنگربان کهنه‌کار آبی‌ها به نیمکت تبعید گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

هر چند رحمتی اعتراضی به شرایط نداشت و سعی کرد در اوج احترام به تصمیم سرمربی جوان، رابطه‌ حرفه‌ای را با مجیدی برقرار کند اما با پایان فصل رحمتی راهی مشهد شد و مجیدی هم با جدایی از استقلال به تیم المپیک ایران رفت تا خیلی زود راه کاپیتان‌های استقلال از هم جدا شود.

 

البته در این مدت رحمتی نشان داد با فرهاد مجیدی رفاقت نزدیکی دارد و انتشار استوری تبریک کسب عنوان محبوب‌ترین بازیکن ادوار لیگ قهرمانان آسیا به مجیدی این رفاقت را عیان کرد.

 

 

حالا این دو چهره خبرساز و محبوب فوتبال ایران فرداشب باید برای اولین‌بار در قامت مربی-بازیکن مقابل یکدیگر قرار گیرند؛ دوئلی که خود سرشار از هیجان است و جذابیت دوئل استقلال و شهر خودرو را دوچندان ساخته است.


در دیدار رفت و در ورزشگاه آزادی،سنگربان سابق استقلال  به سوی نیمکت استقلال رفت و خوش و بش گرمی با آن‌ها داشت و برای دقایقی حتی صحبت‌های درگوشی توأم با خنده‌ای را هم با آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی وقت آبی‌ها داشت تا نشان بدهد خاطرات تلخ گذشته را فراموش کرده است و حتی به سوی تماشاگر استقلال نیز رفت و برای آن‌ها دستی تکان داد.

 

 

اما همگان در انتظار کنش و واکنش رحمتی و مجیدی در دیدار پنجشنبه شب هستند؛ دیداری که قرار است به میزبانی ورزشگاه خالی از تماشاگر امام رضا (ع) مشهد برگزار شود و باید دید آیا یکی از هیجان‌انگیز ترین قاب‌های لیگ نوزدهم به ثبت خواهد رسید یا خیر و چه گپ میان دو کاپیتان سابق و پرافتخار استقلال رخ خواهد داد.

شهر خودرو استقلال تهران فرهاد مجیدی سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو استقلال تهران فرهاد مجیدی سید مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی

تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعود به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

کد خبر 846817 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرهاد مجیدی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • طالقانی:کاراستقلال خوزستان صحیح نبود؛برای‌شان بحران می‌سازند
  • محرومیت و جریمه نقدی برای رحمتی
  • رای کمیته انضباطی برای کیانوش رحمتی اعلام شد