Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-25@11:10:42 GMT

◄ توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۵۶۷

◄ توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان آغاز شده است

تین نیوز سید مرتضی نصری :

قزوین| معاون عمرانی استاندار گفت: توزیع الکترونیکی گازمایع در استان و یازده استان دیگر آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، علی فرخ زاد درجلسه کمیته حمل و نقل سوخت استان که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و دیگر مسئولین در محل سالن باقرالعلوم بحران برگزار شد، در خصوص توزیع الکترونیکی گاز مایع ،گفت: توزیع الکترونیکی و ساماندهی نحوه توزیع گاز مایع یکی از خواسته های استانها بوده و امر ثبت نام در سامانه توزیع و تامین زیرساختها در استان قزوین و شش استان دیگر انجام شده است و همزمان در مجموعه استاندارد نیز کار آغاز شده و این امر از جزو استانداردهای اجباری محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت و حساسیت ایران گاز که در واقع ۷۰ درصد گازمایع استان را تامین می کند نیاز است مسائل مربوط به آن با نگاه ویژه تر در یک فرصت یک ماهه بررسی شود.

وی در خصوص تامین سوخت و یارانه اتوبوسها خاطر نشان کرد: در شورای حمل و نقل استان موضوع کمبود مسافر و خسارات ناشی از کرونا مطرح و مقرر شد به ستاد کرونای استان اعلام شود تا بخشی از این خسارات را تامین کند همچنین در مورد خسارتهای تامین سوخت در الوند نیز بخشی از خسارات توسط شهرداری الوند و بخشی توسط ستاد کرونا تامین شود.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل گاز مدیرکل راه و شهرسازی معاون تین توزیع الکترونیکی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران در حاشیه جلسه شورای اداری ورامین گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین ۲۱ اردیبهشت تمام الکترونیک برگزار نخواهد شد.

سید عباس جوهری با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، افزود: انتخابات در دو حوزه تهران و ورامین به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

عباس جوهری از پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و افزود: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا از جمله مزایای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات است.

عباس جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره توسط شبکه بانکی
  • نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد
  • صدور نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه