Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمارستان مدرس در ارتباط با آخرین وضعیت حبیب‌الله بوربور، رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین کشور توضیح داد. - اخبار اجتماعی -

 حسین بدخشان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت حبیب‌الله بوربور عضو شورای مرکزی مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی و رئیس هئیت مدیره مجمع خیرین کشور گفت: آقای بوربور از حدود 10 روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بستری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همزمان با بستری شدن آقای بوربور که 70 درصد از ریه‌اش درگیر ویروس شده بود، اقدامات و آزمایش‌های لازم در حوزه درمانی آغاز شد.

بدخشان گفت: خوشبختانه وضعیت وی رو بهبودی است و در برخی ساعات بدون استفاده از اکسیژن سانترال بیمارستان فعالیت روزمره خود را انجام می‌دهد.

بدخشان با اشاره به زمان ترخیص بوربور خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط درمانی وی پیش‌بینی می‌شود تا روز یکشنبه و با ثبات شرایط وی از بیمارستان ترخیص شود.

پرداخت سرانه 500 هزار تومانی به هر سالمند و معلول در مراکز توانبخشی تا پایان مردادتولید ماسک توسط معلولان جسمی ــ حرکتی + فیلملزوم اختصاص رایگان واکسن آنفولانزا به مراکز توانبخشی معلولان و سالمنداننیاز 300 تا 500 هزار تومانی هر معلول برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز توانبخشی

انتهای پیام/

 

 

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مجمع خیرین کشور ویروس کرونا سازمان بهزیستی بیشتر بخوانید... پرداخت سرانه ۵۰۰ هزار تومانی به هر سالمند و معلول در مراکز توانبخشی تا پایان مرداد تولید ماسک توسط معلولان جسمی ــ حرکتی + فیلم لزوم اختصاص رایگان واکسن آنفولانزا به مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پرداخت سرانه ۵۰۰ هزار تومانی به هر سالمند و معلول در مراکز توانبخشی تا پایان مرداد تولید ماسک توسط معلولان جسمی ــ حرکتی + فیلم لزوم اختصاص رایگان واکسن آنفولانزا به مراکز توانبخشی معلولان و سالمندان واژه های کاربردی مرتبط مجمع خیرین کشور ویروس کرونا سازمان بهزیستی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ چند نکته درباره "کرونا" از نگاه طب سنتی ۲ جزئیات جدید از علت وقوع "حادثه کلینیک سینا"/ تماس مکرر رسانه‌های بیگانه با خانواده جانباختگان ۳ نیویورک تایمز: "شلیک گلوله" پاسخ درخواست برای زدن ماسک در آمریکا! ۴ تناقض در آمارهای دادستانی تهران و بانک مرکزی/ چه‌مقدار ارز صادراتی به کشور بازگشته است؟ ۵ واکنش انستیتو پاستور به ادعای درمان کرونا با «نیش زنبور عسل» ۶ مخالفت با برگزاری برخی مراسم محلی در محرم/ هیئت‌‌ها بهترین الگو برای رعایت شیوه‌‌نامه‌‌های بهداشتی خواهند شد ۷ فیلم و تصاویر از آتش‌سوزی گسترده در "شهرک صنعتی جاجرود" ۸ ۳۴ راهکار و تدبیر "طب سنتی" برای پیشگیری از ابتلا به "کرونا" مهمترین اخبار اجتماعی چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جزئیات جدید از علت وقوع "حادثه کلینیک سینا"/ تماس مکرر رسانه‌های بیگانه با خانواده جانباختگان "نگاه راهبردی و استراتژیک" به مسئله بحران جمعیت کشورمان وجود ندارد تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|عروس خاورمیانه رخت عزا به تن کرد؛ افزایش آمار قربانیان به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع خیرین کشور ویروس کرونا سازمان بهزیستی مجمع خیرین کشور ویروس کرونا سازمان بهزیستی مراکز توانبخشی مجمع خیرین کشور هزار تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان کردستان انتخاب شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم