Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:14:17 GMT

تنها دلیل تفاوت پرسپولیس با استقلال، برانکو بود

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۶۲۰

بازیکن اسبق تیم ملی ایران در جام جهانی ، برانکو ایوانکوویچ را تنها دلیل تفاوت استقلال و پرسپولیس طی چندسال اخیر دانست.

به گزارش تابناک ورزشی، ابراهیم قاسمپور در مورد اینکه چرا پرسپولیس ۴ سال پیاپی به قهرمانی لیگ برتر رسید در حالی که در بخش مدیریتی مثل استقلال شرایط نابسامانی دارد، اظهار داشت: سوالی دشواری پرسیدید! عوامل زیادی در موفقیت پرسپولیس نقش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول اینکه بازدهی و عملکرد بازیکنان پرسپولیس نسبت به استقلال بسیار بهتر بود، ضمن اینکه برعکس تیم استقلال، شاهد ثبات در کادرفنی پرسپولیس بودیم. از سویی دیگر فاصله بازیکنان اصلی و ذخیره پرسپولیس بسیار کم بود و بازیکنان نیمکت و ثابت سرخپوشان در یک سطح قرار داشتند.

وی افزود: برانکو هم در این سه سال فوندانسیون و ساختار مناسبی برای تیم پرسپولیس طراحی کرد. ساختاری که برانکو در پرسپولیس بنیان گذاشت نقش مهمی در موفقیت این تیم داشت.

قاسمپور درمورد اینکه می‌توان گفت برانکو باعث شد خلاء مدیریتی در باشگاه پرسپولیس به چشم نیاید، عنوان کرد: دقیقا همین طور است. برانکو مربی آرام و بی‌حاشیه‌ای است. اگر تیمش کمبودی هم داشت جار و جنجال به راه نمی‌انداخت و به حواشی توجهی نمی‌کرد. برانکو مدام در تلاش بود که به تیمش آرامش تزریق کند و بازیکنان و تیمش را از حواشی دور نگه می‌داشت. این مسایل خیلی برای موفقیت یک تیم مهم است.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: در استقلال، اما مربیان مدام تغییر کردند. از منصوریان و شفر تا استراماچونی و حالا هم فرهاد مجیدی هر مربی هم سبک و سلیقه خودش را برای هدایت فنی تیم داشت و سلیقه‌های مختلف در تیم استقلال اعمال شد، اما در پرسپولیس تفکر فنی برانکو حاکم شد و بازیکنان به خوبی با تفکر و خواسته‌های فنی او آشنا شدند. در استقلال، اما به دلیل رفت و آمد مکرر مربیان ممکن بود که برخی بازیکنان حتی حاضر به تابعیت صدرصدی از کادرفنی نشوند و هرج و مرجی در تیم پیش می‌آمد وحتی ممکن بود برخی بازیکنان دل به کار ندهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان برانکو ابراهیم قاسمپور پرسپولیس استقلال و پرسپولیس تابناک ورزشی طرح ترافیک 99 کنکور 99 حسین مدرس خیابانی انفجار بیروت عباس بابایی حزب کتائب لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس

رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود که قرارداد تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در انتهای فصل به پایان خواهد رسید.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالاتی زمستانی عملکرد جالب توجهی داشت و توانست در پست‌های مختلف، بازیکنان خوب و با کیفیتی را همچون عبدالکریم حسن مرد سال ۲۰۱۸ آسیا و اوستون اورنوف پدیده تیم ملی ازبکستان را جذب کند.

پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی و جاشنین یحیی گل‌محمدی در نیم فصل دوم روند رو به رشدی را طی کرده و حالا در کنار رقیب سنتی خود یعنی استقلال مدعی کسب عنوان قهرمانی در بیست و سومین دوره از رقابت‌های لیگ برتر است.

هواداران این تیم در این روزها علاوه بر اینکه خواستار تکرار عنوان قهرمانی در این فصل و خاطرات خوب فصل گذشته هستند یک دغدغه مهم و جدی دیگر نیز دارند. در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید و تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد.با مرور اسامی این بازیکنان و تعداد آنها، باید گفت سرخ‌پوشان در خطر از دست دادن یک تیم کامل از ستاره‌های خود هستند.

البته حضور بازیکنان و روند تمدید قرارداد آنها با باشگاه منوط به نظر سرمربی تیم یعنی اوسمار ویرا است. از طرفی نیز باشگاه مذاکراتی را با این مربی برزیلی برای تمدید قرارداد داشته و شنیده‌ها حاکی از آن است که اوسمار خواستار حفظ تمامی بازیکنان خود بوده و این موضوع را به باشگاه اطلاع داده است.

از طرفی نیز بسیاری از باشگاه های متمول لیگ برتری فرصت را مغتنم شمرده و در تلاش هستند تا از موقعیت پیش آمده استفاده کنند و ستاره‌های پرسپولیس را در تابستان سال جاری به خدمت بگیرند. یکی از این باشگاه‌ها مذاکرات جدی با ۴ بازیکن این تیم داشته و به نظر می‌رسد اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیت تمدید قراداد بازیکنان خود اقدام سریع و موثری نداشته باشد، باید در پایان این فصل شاهد جدایی بسیاری از مهره‌های کلیدی تیم باشیم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • محکومیت ۸۰۰میلیونی؛ داغ پرسپولیسی‌ها تازه شد!
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • لطیفی: نکونام ضعف‌های کی‌روش را ندارد!