Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@04:34:43 GMT

روایت طنز امیرحسین مدرس از تاریخ تهران قدیم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۶۷۷

روایت طنز امیرحسین مدرس از تاریخ تهران قدیم

در برنامه «قند پارسی»، تاریخچه تهران و بناهای قدیمی آن به صورت طنز روایت می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «قندپارسی» عنوان برنامه‌ای است که هر روز ساعت ۶:۱۰ صبح به بازخوانی اشعار، حکایت‌ها و متون کهن پارسی اختصاص دارد.

این برنامه قصد دارد روز یکشنبه ۱۹ مردادماه مخاطبان را با روایت‌ها و خاطراتی شیرین از تهران قدیم و بناهای ماندگار آن همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه «قندپارسی» با اجرای امیرحسین مدرس به مدت ۲۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

تهیه کننده این برنامه ملیحه مرادی جعفری است.

کد خبر 437348

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تهران تاریخ شهر رادیو امیرحسین مدرس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود

استاندار کرمان با بیان اینکه ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان یک بنای تاریخی است که باید حفظ شود، گفت: این ساختمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان با بیان اینکه برنامه‌های اجرایی سال 1403 استان باید با توجه به شاخص‌ها تعریف و پیگیری شود، اظهار داشت: دستگاه‌ها نیز باید برنامه ارتقای شاخص‌های اداری خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 هزار میلیارد تومان پروژه در حال حاضر در سطح استان کرمان در حال اجرا است و همه باید کمک کنیم تا این پروژه‌ها به نتیجه برسد، گفت: همه مدیران وظیفه دارند تا برای همه پروژه‌ها همکاری کنند و موانع را بردارند.

استاندار کرمان با بیان اینکه اشتغال در استان کرمان اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: اولویت در استان با پروژه‌های در دست اجرا است چرا که اتمام آنها به اشتغال معطوف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه در استان کرمان داریم که سوله‌های آن احداث شده اما چند سال است که تجهیزات آن در گمرک سیرجان مانده و باید روند آن تسهیل شود، افزود: چند پروژه خیلی مهم داریم و باید بخشی از منابع آن از محل حقوق دولتی معادن تامین مالی شود که حتماً این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

فداکار با بیان اینکه برنامه هفتم بودجه هنوز ابلاغ نشده و حتماً باید برش استانی آن تهیه شود، گفت: دستگاه‌هایی که مصوبه سفر رئیس جمهوری دارند حتماً باید پروژه خود را تعیین تکلیف کنند و از محل مولدسازی تامین مالی شود.

وی با اشاره به اینکه باید برای توسعه زیرساختی در استان کرمان کار شود و با پروژه‌هایی که در دست اقدام داریم باید شبکه برق و گاز در استان توسعه پیدا کند، بیان کرد: کارهای اقتصادی در استان که معطوف به اشتغالزایی می‌شود نباید متوقف شود و همه باید کمک کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه چند بیمارستان در دست ساخت در استان کرمان داریم که هم خصوصی و هم دولتی است و اگر به نتیجه برسد تعداد تخت‌های بیمارستانی در استان افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: فقط در یک مورد حدود 350 تخت بیمارستانی در حوزه روانپزشکی اضافه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی مرکز سرمایه‌گذاری خارجی اهمیت دارد و سرمایه‌گذاری در استان باید تسهیل شود، ادامه داد: ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان به مرکز سرمایه‌گذاری خارجی تبدیل می‌شود.

فداکار با بیان اینکه این ساختمان یک بنای تاریخی است که حتماً باید حفظ شود، گفت: ساختمان قدیم فرمانداری شهرستان کرمان باید به‌گونه‌ای طراحی شود که حتی سرمایه‌گذار خارجی بتواند در آن اقامت هم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای هر کاری باید اول بازار کار آن دیده شود، افزود: در حوزه صنایع دستی استان کرمان نیاز است که بازاریابی شود تا تولیدکننده در استان کرمان متضرر نشود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • ساختمان قدیم فرمانداری کرمان مرکز سرمایه‌گذاری خارجی می‌شود
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم
  • در راستای حفظ قند پارسی / شکر بودن شرط دارد
  • بازدید بیش از ۱۵۷ هزار مسافر از موزه‌های همدان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • تهران قدیم| ژست جالب این دو نفر مقابل یک کفاشی، ۷۳ سال قبل/ عکس
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین