Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@07:11:00 GMT

چهارهاب پستی جدید در کشورفعال شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۶۷۸

چهارهاب پستی جدید در کشورفعال شد

مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در گذشته ایران تنها یک هاب (قطب) پستی داشت، اما به تازگی چهار هاب دیگر در کشور راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی پست، حسین نعمتی  مدیر عامل شرکت ملی پست  گفت: افزایش ظرفیت و حجم مرسولات پستی طی ماه‌های اخیر موجب راه‌اندازی هاب‌های جدید با هدف افزایش سرعت جابجایی، بهبود کیفیت مرسولات و کمک به اشتغالزایی در کشور و ایجاد حداقل یکصد فرصت شغلی، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به شرایطی که در کشور حاکم شده به‌ویژه شیوع ویروس کرونا، استقبال مردم نسبت به ارسال بسته و امانت افزایش یافته است. به همین دلیل نیاز به توسعه ظرفیت پست موجب شد از سه ماه پیش، بحث‌های مطالعاتی و فراهم آوردن مقدمات این کار انجام شود.

رئیس هیئت‌مدیره با تأکید بر اینکه در گذشته مرکز تجزیه و مبادلات پستی واقع در چهارراه لشگر، تنها هاب پستی کشور بود و مرسولات از تمام نقاط ایران به تهران می‌آمد و از آن‌جا توزیع می‌شد، افزود: به همین دلیل فشار زیادی به این مرکز وارد می‌شد، اما دو هفته قبل با ظرفیت‌های خوبی که در برخی استان‌های کشور وجود داشت، تصمیم گرفتیم بار ترافیکی افزایش مرسولات را در کشور و به‌صورت منطقه‌‌ای تقسیم کنیم.

نعمتی خاطرنشان کرد: برای این کار چهار استان آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان و اصفهان به‌عنوان هاب پستی به ظرفیت شرکت ملی پست کشور اضافه شد و از چند روز قبل فعالیت خود را آغاز کردند که این شهرها با استان‌های اطراف خود همکاری پستی دارند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در آینده یک هاب دیگر به هاب‌های پستی افزوده می‌شود، زیرا که شمار مرسولات رو به افزایش است، ادامه داد: البته قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در این خصوص مطالعاتی انجام شده بود که بر اساس آن ۹ هاب می‌توان در کشور راه‌اندازی کرد؛ اما در حال حاضر با فعال کردن این پنج هاب، پاسخگوی نیاز‌های مردم هستیم.

نعمتی اظهار داشت: ما روزانه ۱۰۰ هزار مرسوله تنها در تهران داریم و با ظرفیت ایجاد شده در چهار استان یادشده، تعداد مرسولات آن‌ها نیز به ۵۰ هزار رسیده است که پیش‌بینی می‌کنیم با راه افتادن هاب‌های جدید، گامی مؤثر در راستای تأمین رضایت شهروندان که همانا افزایش سرعت و بهبود کیفیت است، برداشته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پست ایران کیفیت قطب مدیرعامل شرکت ملی پست حسین نعمتی شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در سال ۱۴۰۲ ظرفیت مخازن آب روستایی استان همدان ۱۷ هزار و ۸۸۰ مترمکعب افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از افزایش ۱۷ هزار و ۸۸۰ مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در این استان خبر داد و اظهار کرد: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت است که با توجه به اهمیت آن از تمام ابعاد مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۱ حجم مخازن روستایی در استان همدان ۱۴۳ هزار و ۶۳۱ متر مکعب بود که با اقدامات انجام شده برای آبرسانی به روستاهای استان در سال ۱۴۰۲ این عدد به ۱۶۱ هزار و ۵۱۱ متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در سال گذشته ۳۲ باب مخزن در مناطق روستایی استان احداث شده است، خاطرنشان کرد: تعداد مخازن آب روستایی استان تا پایان سال ۱۴۰۲ به ۱۱۰۷ باب رسید.

بختیاری‌فر اضافه کرد: بیشترین مخازن روستایی احداث شده در سال گذشته مربوط به شهرستان کبودرآهنگ با ۱۲ باب مخزن به ظرفیت ۲۴۰۰ مترمکعب بوده است.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت سیزدهم به پروژه‌های آبرسانی در مناطق محروم و روستایی استان، تاکید کرد: برای ساخت این مخازن در سال گذشته هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تصریح کرد: با توجه به ضرورت تأمین آب شرب سالم و پایدار در راستای افزایش ظرفیت ذخیره آب مناطق روستایی، احداث مخازن ذخیره آب آشامیدنی در سایر روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 746896

دیگر خبرها

  • افزایش ظرفیت پزشکی یکی از ضروریات کشور است
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • افزایش ظرفیت مخازن آب شهری کردستان
  • افزایش ۱۷ هزار مترمکعبی ظرفیت مخازن آب روستایی در همدان
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی
  • افزایش ۲۰۳۶ مگاواتی ظرفیت تولید برق در سال ۱۴۰۲
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • ارائه کد پستی در سامانه جی نف
  • افزایش ظرفیت اسمی و کانتینری بنادر و احیای خلیج گرگان