Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:11:18 GMT

شناسایی 319 انشعاب غیرمجاز آب در سنندج

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۷۵۰

شناسایی 319 انشعاب غیرمجاز آب در سنندج

ایسنا/کردستان مدیرامور آبفای سنندج گفت: در راستای اجرای تبدیل انشعاب، 319 انشعاب غیرمجاز در سنندج شناسایی شده که از این تعداد 274 مورد به مجاز تبدیل شده است.

مازیار سهراب‌نژاد، در گفت‌وگو با ایسنا از کردستان، جمعیت شهرنشین سنندج را بالغ بر 448 هزار نفر دانست و اظهار کرد: تعداد اشتراک تحت پوشش در شهر سنندج بیش از 155 هزار فقره می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد کنتورهای تعویض شده را در سال گذشته را دو هزار و 730 کنتور دانست و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 556 کنتور تعویض شده که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 652 مورد بوده است.

مدیرامور آبفای سنندج بیان کرد: در بخش روستایی نیز شهرستان سنندج دارای 198 روستا بوده که از این تعداد در حال حاضر 85 روستا با 18 هزار و 466 مشترک تحت پوشش خدمات این امور بوده است و چهار روستای کیله سفید، برودر، صیدان و جنت بود نیز در آینده ای نزدیک به تعداد روستاهای تحت پوشش این سازمان افزوده می‌شوند.

وی در پایان یادآور شد: در سه ماهه اول سال جاری تاکنون قریب به 55 کنتور در سطح روستاهای شهرستان تعویض شده است.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی انشعاب هاي غيرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا زارعی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر گزارش واصله به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سنندج مبنی بر حفاری غیرمجاز در زمین‌های زراعی یکی از روستاهای اطراف شهرستان، بررسی‌ها و تحقیقات در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: با همراهی یگان حفاظت شهرستان و کارشناس باستان‌شناسی و همکاری پاسگاه انتظامی بخش سیروان دو نفر در محدوده حفاری غیرمجاز با هویت بومی شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه از متهمان یک دستگاه موتور برق و سه عدد میله فلزی کشف و ضبط شد، افزود: متهمان اقدام به حفر یک چاله به عرض ۱.۵ متر و عمق ۵ متر به قصد کشف اشیای تاریخی کرده بودند.

سرهنگ زارعی عنوان کرد: پرونده قضائی عوامل دستگیر شده تشکیل و این موضوع از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است.

فرمانده یگان‌حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان یادآور شد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران آثار تاریخی، مراتب را در اسرع وقت به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان فرماندهی یگان حفاظت شماره تلفن ۰۸۷۳۳۱۷۸۸۵۵ گزارش و ما را در حفاظت از این سرمایه ملی یاری نمایند.

کد خبر 6087468

دیگر خبرها

  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • جمع‌آوری ۱۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز