Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@11:41:51 GMT

فیلم سینمایی سوء‌تفاهم به خانه‌ها رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۷۷۲

فیلم سینمایی سوء‌تفاهم به خانه‌ها رسید

‍‍‍‍‍‍

فیلم سینمایی «سوء‌تفاهم» ساخته احمدرضا معتمدی از امروز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه به شبکه نمایش خانگی آمد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، فیلم سینمایی «سوءتفاهم» به کارگردانی احمدرضا معتمدی از امروز چهارشنبه 15 مرداد ماه به شبکه نمایش خانگی آمد.

این فیلم سینمایی در برخی از پلتفرم‌های اینترنتی و همچنین سایت‌های دانلود رسمی به همراه نسخه فیزیکی در دسترس عموم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، کامبیز دیرباز، مریلا زارعی، اکبر عبدی و مهدی فخیم‌زاده از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی‌اند.

پژمان جمشیدی برای ایفای این نقش، کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر شد.

سایر عوامل فیلم سینمایی «سوء تفاهم» عبارت‌اند از تهیه‌کننده: جلیل شعبانی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح لباس: سارا سمیعی، مدیر تولید: پیمان جعفری، دستیار و برنامه‌ریز: حسین فلاح، عکاس: نادر فوقانی، دستیار تولید: سهراب دادگستر، مدیر تدارکات: عطاء‌الله مقدسی، فیلمبردار پشت صحنه: محمود نجفی، مشاور رسانه‌ای: علی سعد، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اوج سینمای ایران شبکه نمایش خانگی بیشتر بخوانید... دیزنی مدل جدید VOD را با «مولان» آغاز می‌کند نیم نگاهی به «دیوار پینک فلوید» آلن پارکر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دیزنی مدل جدید VOD را با «مولان» آغاز می‌کند نیم نگاهی به «دیوار پینک فلوید» آلن پارکر واژه های کاربردی مرتبط اوج سینمای ایران شبکه نمایش خانگی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا ۲ حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور ۳ سفر دوباره هنری جیمز با «تصویر یک زن» به ایران ۴ سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است ۵ «همه شادیم در بهترین روز خدا»؛ کار متفاوت جهادگران امام حسنی برای عید غدیر+عکس و فیلم ۶ امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه ۷ نحوه برقراری صیغه عقد اخوت در عید غدیر ۸ انتشار ۶ مجموعه شعر از شاعران انقلاب در هندوستان مهمترین اخبار فرهنگی امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور اشعاری در وصف امام هادی‌ (ع)|دهمین بار هوالحق متجلی شده بود/ چارمین بار علی بود امامت می‌کرد دلخوری هوشنگ کامکار از برخی رفتارها/ "در گلستانه" را در کوچه‌ای تنگ در خیابان سعدی جنوبی نوشتم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ افزایش آمار قربانیان به ۱۰۰ کشته و ۴ هزار زخمی تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ پیام روحانی به «میشل عون» در پی انفجار بیروت: ایران آماده ارسال کمک‌های پزشکی و مداوای مجروحان است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اوج سینمای ایران شبکه نمایش خانگی اوج سینمای ایران شبکه نمایش خانگی شبکه نمایش خانگی فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترتیل و تندخوانی جزء هفدهم قرآن

جزء هفدهم قرآن را با ترتیل شهریار پرهیزگار، معتز آقایی و عباس امام جمعه می‌شنوید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله در روایتی فرمود: «نَوِّرُوا بُیُوتَکُمْ بِتِلَاوَةِ الْقُرْآنِ وَ لَا تَتَّخِذُوهَا قُبُوراً کَمَا فَعَلَتِ الْیَهُودُ وَ النَّصَارَى صَلَّوْا فِی الْبِیَعِ وَ الْکَنَائِسِ وَ عَطَّلُوا بُیُوتَهُمْ اِنَّ البَیتَ اِذا کَثُرَ فیهِ تِلاوَةُ القُرآنِ کَثُرَ خَیرُهُ وَ اتَّسَعَ اَهلُهُ وَ اَضاءَ لاَهلِ السَّماءِ کَما تُضى ءُ نُجومُ السَّماءِ لاَهلِ الدُّنیا»؛ یعنی «خانه‌هایتان را با تلاوت‌قرآن نورانى کنید و آن‌ها را همچون یهود و نصارا ـ که نماز و عبادت را در خانه‌ها تعطیل کرده، تنها در کنیسه و کلیسا انجام مى‌دهند ـ به گورستان تبدیل نکنید؛ خانه‌اى که در آن قرآن فراوان خوانده شود:خیر آن بسیار شود و به اهل آن وسعت داده شود و براى آسمان بدرخشد چنان که ستارگان آسمان براى زمینیان مى‌درخشند؛‌ ...». (کافى، ج 2، ص 610) با دقت بر این روایت شریف درمی‌یابیم افراد به واسطه تلاوت فراوان آیات شریفه قرآن بر خود و محیط زندگی خویش می‌توانند اثرات معنوی فراوانی بر جای گذارند و از ثمرات آن در راستای اصلاح سبک زندگی استفاده کنند.

حال که ماه رمضان مطابق با روایت امام باقر علیه‌السلام «رَبِیعُ الْقُرْآن» یا بهار قرآن است، بهترین فرصت برای انس با قرآن است، مضاف بر اینکه ثواب اعمال عبادی از جمله تلاوت قرآن در این ماه مضاعف می‌شود. امام رضا علیه‌السلام در بیان ثواب قرائت یک آیه از قرآن کریم در ماه ضیافت الهی فرمود: «مَنْ قَرَأَ فِی شَهْرِ رَمَضَانَ آیَهً مِنْ کِتَابِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ کَانَ کَمَنْ خَتَمَ الْقُرْآنَ فِی غَیْرِهِ مِنَ الشُّهُور»؛ یعنی هرکه در ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند، مثل این است که در ماه‌هاى دیگر قرآن را ختم کرده باشد. (فضائل الاشهر الثلاثه ص97)

آیاتی که پیامبر در غدیر در شأن علی(ع) معرفی کرد

در این راستا هر روز یک جزء قرآن با تلاوت ترتیل سه قاری ممتاز کشورمان: استاد شهریار پرهیزگار، استاد معتز آقایی و  و عباس امام جمعه منتشر می‌شود. برای آن عده از مؤمنانی که علاقه دارند هر جزء از قرآن را به صورت تندخوانی و طی نیم ساعت تلاوت کنند، تلاوت استاد معتز پیشنهاد می‌شود.

استاد پرهیزگار (ترتیل)

استاد معتز آقایی (تندخوانی)

عباس امام جمعه (ترتیل)

انتها‌ی‌پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • محفل قرآنی امام حسنی ها نمایش دینداری جامعه ایرانی بود
  • ترتیل و تندخوانی جزء هفدهم قرآن
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو امشب در تلویزیون ایران
  • اسکورسیزی و دی‌کاپریو به تلویزیون ایران می‌آیند
  • بهار خانه علی علیه‌السلام
  • میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)
  • حرکت کاروان شادی ویژه میلاد امام‌حسن (ع) در محلات مشهد