Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین بازی از رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های شهرخودرو و استقلال فردا در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم می‌روند.

در بین بازیکنان شهرخودرو، محمدعلی فرامرزی مدافع چپ این تیم به دلیل محرومیت بازی مقابل استقلال را از دست داده است، اما سعید صادقی که به دلیل مصدومیت دیدار هفته قبل مقابل صنعت نفت را از دست داده بود، با تداوم این مصدومیت، در دیدار حساس این هفته مقابل آبی پوشان پایتخت نیز غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

خلیل زاده: بازی با سپاهان کاملا "حلال" بود/ هیئت مدیره قاطعانه از مجیدی حمایت می‌کند

دیدار فردای ۲ تیم از ساعت ۲۰ به قضاوت سید وحید کاظمی آغاز می‌شود. شاگردان فرهاد مجیدی با ۴۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارند و شهرخودرو نیز با ۴۴ امتیاز پنجم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال شهرخودرو خراسان تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویه‌را، سرمربی برزیلی پرسپولیس که هفته گذشته به دلیل اخراج در سیرجان، امکان همراهی سرخپوشان را از کنار زمین نداشت و ابتدا به جایگاه ویژه و سپس منطقه شیشه‌ای منتقل شد، حالا آماده هدایت تیمش از لب خط می‌شود.

نکته جالب در مورد اوسمار این است که او هنوز به آمار 10 بازی روی نیمکت پرسپولیس نرسیده اما مقبولیتی ویژه را نزد هواداران و البته بازیکنان این تیم دارد و حتی پیشنهاد تمدید قرارداد را نیز دریافت کرده است.

اوسمار امید زیادی دارد تا این هفته با پیروزی مقابل صنعت نفت تیمش را 52 امتیاز کند و به این ترتیب منتظر دیدار استقلال بنشیند تا شاید با توقف شاگردان نکونام، تیم او پیش از بازی حساس مقابل سپاهان به صدر جدول برسد که در این صورت شانس خوبی برای قهرمانی هم خواهد داشت، چرا که استقلال در بازی همزمان در دیداری به میزبانی تراکتور به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • صدر را بگیر
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| استقلال به دنبال حفظ صدر، شمس اذر در تدارک غول کشی دوباره
  • بازگشت لبخند به صورت سرمربی پرسپولیس (عکس)
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال
  • ستاره تراکتور بازی با استقلال را از دست داد
  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال