Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:28:32 GMT

۴۰۰ کیلومتر از نوار ساحلی دریای مازندران آزادسازی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۸۱۷

۴۰۰ کیلومتر از نوار ساحلی دریای مازندران آزادسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم آزادسازی سواحل مازندران در مجموعه رفاهی قوه قضائیه در فرح آباد ساری گفت: تاکنون از حدود ۴۷۸ کیلومتر از اراضی ساحلی استان مازندران بیش از ۴۰۰ کیلومتر با تلاش و همکاری دادستان‌های سراسر استان مازندران و مسئولان مرتبط آزاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی با عزمی جدی، پیگیر آزادسازی سواحل برای مردم است، افزود: امید است که بتوانیم تمام سواحل استان مازندران را آزاد کنیم تا هم استانی‌های عزیز و هموطنانی که به این استان سفر می‌کنند از موهبت خدادادی سواحل دریا استفاده کنند.

وی با اشاره به ماده ۶۳ قانون برنامه چهارم توسعه مبنی بر اینکه باید تمام حریم ساحل خزر تا شعاع ۶۰ متری از ساخت و ساز آزادسازی شود، عنوان کرد: تاکنون از حدود ۴۷۸ کیلومتر از اراضی ساحلی استان مازندران بیش از ۴۰۰ کیلومتر با تلاش و همکاری دادستان‌های سراسر استان مازندران و مسئولان مرتبط آزاد شده است.

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه حدود ۳۵ کیلومتر از سواحل دریای خزر که دراختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار دارد باید آزاد سازی شود، گفت: دادستان‌های شهرهای ساحلی باید اهتمام ویژه نسبت به آزادسازی، حفظ و جلوگیری از تجاوز به اراضی ساحلی داشته باشند.

وی تاکید کرد: همان طوری که حریم دریای خزر در اختیار مجموعه دستگاه قضائی آزاد سازی شد، با قدرت درآزاد سازی باقی مانده حریم دریای خزر نیز پای کار هستیم.

کد خبر 4991784

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد صادق اکبری دادگستری مازندران ساحل ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کمک مومنانه بارش باران استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا

زنجیره انسانی  مازندرانی‌ها در سواحل دریا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مردم مازندران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در ۱۴ نقطه از طول سواحل دریای خزر با تشکیل زنجیره انسانی، عملیات بزرگ موشکی و پهپادی علیه رژیم صهیونیستی را غرورآفرین خواندند و بار دیگر حمایت خود را از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

قشر‌های مختلف مردم استان مازندران شامل زنان و مردان، دانش آموزان و دانشجویان، روحانیون و مسوولان و پیر و جوان با در دست دادن یکدیگر و شکل گیری زنجیره انسانی علاوه بر این که وحدت و حمایت خود را از رهیر معظم انقلاب اعلام کردند، گفتند: امروز عزت، اعتبار و اقتدار ملت ایران در جهان به همه ثابت شده است و این اقتدار را مدیون خون شهدا و جوانان با فکرمان که توانستند توان موشکی و پهپادی کشور را تا این حد بالا ببرند، هستیم.

شماری از مردم مازندران عملیات وعده صادق را بازدارنده مقابل هر گونه هجمه نظامی علیه کشور عنوان کردند و بیان داشتند: این که از خاک خود بزرگترین دشمن خود را در منطقه مورد هدف موشکی و پهپادی قرار بدهیم، بسیار غرور آفرین و امیدوار کننده است.

آنان تصریح کرد: عملیات وعده صادق با فناوری پشرفته موشکی و پهپادی نظام جمهوری اسلامی، چشم همه جهانیان به خصوص دشمنان را خیره و مبهوت کرده است، امروز ما مردم دیار علوی مازندران هم از این اقتدار خرسند هستیم و با صدای بلند فریاد می‌زنیم، «همه گوش به فرمان رهبریم».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شکل‌گیری زنجیره‌ علوی‌تباران در نوار ساحلی مازندران در حمایت از عملیات وعده صادق
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • زنجیره انسانی مازندرانی‌ها در سواحل دریا
  • آرامش در دریای خزر
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • تشکیل زنجیره مردمی دیار علویان فردا در سواحل مازندران
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • آرامش امواج در دریای خزر