Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان آاس رم می گوید نمی داند مسئولان بارسلونا به چه علتی می خواستند از شر او خلاص شوند. 

کارلس پرز، مهاجم سابق بارسلونا که در ژانویه به آاس رم منتقل شد می گوید نباید در لیست فروش بلوگرانا قرار می گرفته و لایق این اتفاق نبوده است 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، کارلس پرز جوان که در ژانویه با مبلغ 12 میلیون یورو از بارسلونا راهی رم شد در خصوص شرایط فعلی اش و اتفاقاتی که در زمان حضورش در جمع کاتالان ها برایش پیش آمده بود، صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم جوان رم گفت: 

از زمانی که تنها 16 سال داشتم، پیشنهاد های زیادی برای جدایی از بارسلونا در اختیار داشتم و اکثر این پیشنهادها از انگلستان بودند. حتی وقتی در تیم دوم بارسلونا نیز بازی می کردم، پیشنهاداتی از تیم های حاضر در لالیگا داشتم اما همه آن ها را رد می کردم چون می خواستم در تیم اول بارسلونا بازی کنم. در ادامه شانس هایی به من داده شد و من نیز حس می کنم به نحو احسن از آن ها استفاده کردم و حتی پیشنهاد بستن قرارداد به عنوان بازیکن تیم اول را نیز از سوی بارسلونا دریافت کردم. 

پرز اما می گوید انتظار به فروش رسیدن از سوی بارسلونا در ژانویه را نداشته است. او اظهار داشت: 

در حقیقت تصمیم بارسلونا برای خلاص شدن از شر من، برایم بسیار تعجب آور بود و فکر می کنم لایق آن اتفاق نبودم. با این حال دوباره در این مورد بحث نمی کنم و این قضیه ماه ها پیش اتفاق افتاده است. حالا من در رم هستم، یکی از بهترین تیم های ایتالیا. 

گفته می شود ظهور و درخشش آنسو فاتی در بارسلونا، یکی از دلایل فروخته شدن کارلس پرز بوده اما خود بازیکن با این نظر مخالف است. او عنوان کرد: 

هیچ گاه با این دیدگاه به این قضیه فکر نکردم. پست من و او با هم فرق می کرد و در سمت مقابل او بازی می کردم. به هر حال من باید برای حضور در ترکیب اصلی با عثمان دمبله و لیونل مسی رقابت می کردم و در حقیقت رقابت با مسی غیر ممکن است و تنها می توانستم در زمان هایی که او در زمین نیست، چند دقیقه ای وارد میدان شوم. همیشه گفته ام که آنسو فاتی بازیکن بزرگی است و می تواند کارهای فوق العاده ای در دنیای فوتبال انجام دهد. 

پرز می گوید هیچگاه دلیل فروشش توسط بارسلونا را درک نکرد. او اظهار داشت: 

تا به امروز هنوز متوجه نشدم که چرا بارسلونا چنین تصمیمی در موردم گرفت. نمی دانم باشگاه به پول نیاز داشت یا تصمیم دیگری پشت این ماجرا بود. به هر حال، گذشته ها گذشته است. در آن زمان جدایی از بارسلونا و خانه و خانواده ام برایم فاجعه بار بود. از آن زمان تاکنون به دلیل شرایط، تنها توانستم پدر و مادرم را ببینم. اکنون شرایط فرق می کند و من در رم عملکرد خوبی دارم و جایگاهم را در تیم به دست آوردم.

از پرز سوال شد که آیا بازی های بارسلونا را دنبال می کند و او در پاسخ گفت: 

حقیقتا نه. تنها بازی که در ماه های گذشته از آن ها تماشا کردم بازی در مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا بود.  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کارلس پرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت

رونالد آرائوخو دیگر بازیکنی غیر قابل فروش در بارسلونا نیست و طبق ادعای اسپورت، پیشنهادات برای او بررسی خواهند شد. 

در واقع اتفاقات بعد از بازی برگشت برابر پی اس جی باعث تغییر نظر مدیران بارسا شده است. مدافع اروگوئه‌ای با اخراج در دقیقه ۲۹ به نوعی باعث حذف بارسا از لیگ قهرمانان شد. یک کارت قرمز بچه‌گانه که از یک مدافع بزرگ در تیمی مثل بارسا بعید بود.

بعد از بازی نیز انتقادات تند و تیز گوندوگان باعث جنجالی در رختکن شد. هافبک آلمانی صراحتا از آرائوخو انتقاد کرده بود و هرچند مشکل این دو برطرف شده ولی به نظر آرائوخو تاوانش را خواهد داد.

اسپورت نوشته است که یکی دیگر از دلایل فروش آرائوخو این است که بازیکنی مورد تقاضا در بازار است و برای خرید او حاضرند ۱۰۰ میلیون یورو نیز هزینه کنند. رقمی که می‌تواند نجات‌بخش بارسا در نقل و انتقالات باشد. بایرن مونیخ مشتری پر و پا قرص آرائوخو است و اگر چنین رقمی را بپردازد، بارسا می‌تواند ژوائو کانسلو و فلیکس را به‌طور قطعی بخرد و یک خرید خوب دیگر نیز در بازار داشته باشد. با اتفاقات رخ داده اخیر شاید آرائوخو نیز بدش نیاید از بارسا جدا شود، هرچند او دو روز پیش خبر از مسیر مثبت تمدید قراردادش داد.

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • آتش‌سوزی در فینال جام حذفی هلند؛ جهانبخش با فاینورد قهرمان شد
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • رونالد آرائوخو در لیست فروش بارسلونا قرار گرفت
  • اسپورت: بارسلونا آماده فروش آرائوخو است
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی
  • پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)
  • تصمیم ژاوی برابر رئال: یک ستاره روی نیمکت!