Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@00:17:13 GMT

لزوم دقت مسئولان در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۰۹۶۱

لزوم دقت مسئولان در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی

نماینده مردم خرم آباد در مجلس خواستار دقت مسئولان در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصی‌سازی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به اصل 44 قانون اساسی گفت: امروزه مسئله خصوصی‌سازی به عنوان یکی از دغدغه‌های بنگاه‌های دولتی و غیردولتی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع شاید خصوصی‌سازی در ظاهر مشکلاتی را برطرف کند اما در اجرای آن باید دقت جدی شود زیرا امروزه شاهد مشکلات متعددی در مجموعه‌های تولیدی هفت‌تپه، دشت مغان و ... هستیم.

وی ادامه داد: اجراکنندگان و ناظران قانون خصوصی سازی باید دلسوز کارگران باشند زیرا امروزه شاهد آسیب‌های متعددی از اجرای نادرست هستیم.

محمودوند همچنین در تذکر به وزیر بهداشت گفت: با توجه به صدور مجوز برگزاری کنکور به نظر می‌رسد باید در حوزه‌های انتخابیه بخش‌های خاصی برای دانش‌آموزانی که دچار مشکل ضعف در سیستم ایمنی بدن هستند پیش‌بینی شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: بنابراین رعایت دقیق پروتکل‌ها امری ضروری است و اگر سهل‌انگاری صورت گیرد مطمئنا کسی پاسخگو نیست به عنوان مثال کنکور دکترا برگزار شد اما شاهد هستیم مسائلی در این زمینه پیش آمد و مسئولین پاسخ قانع‌کننده‌ای نداشتند.

در ادامه قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر نماینده خرم آباد بر اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی تأکید کرد و گفت: اجراکنندگان قانون باید دقت داشته باشند در سرمنشأ اجرای این اصل تخلفی صورت نگیرد.

تبعات شایعه خروج محصولات فولادی از بورس کالاانتخاب اعضای ناظر مجلس در شوراهای بورس، رفاه و توسعه مدیریت

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اصل ٤٤ بیشتر بخوانید... تصویب دوفوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی در مجلس شاخص بورس قله ۲.۰۰۰.۰۰۰ واحد را پس گرفت بررسی مدیریت نقدینگی و بازار بورس با حضور دژپسند در مجلس/ ورود ۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس در ۴ ماه گذشته قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تصویب دوفوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی در مجلس شاخص بورس قله ۲.۰۰۰.۰۰۰ واحد را پس گرفت بررسی مدیریت نقدینگی و بازار بورس با حضور دژپسند در مجلس/ ورود ۹۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس در ۴ ماه گذشته واژه های کاربردی مرتبط اصل ٤٤ پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۵/۱۵| طلا ۲۰۰۰دلاری شد ۲ شناسایی ۴ میلیون جا مانده از دریافت سهام عدالت ۳ سهامداران طی ۴ روز در بورس ۴۰۰۰ میلیارد ریال "ثروت" جمع کردند ۴ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۵|افزایش قیمت طلا و سکه در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۵ ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ ۶ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۵/۱۵|افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت ارز در صرافی‌ها/ دلار ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان شد ۷ اعلام اسامی قرعه کشی دومین مرحله فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو تا پنجشنبه ۸ بررسی ایده‌ها در میزگرد تسنیم| دست مجلس برای مقابله با کاهش ارزش پول ملی باز است/ خطر نابرابری در جامعه جدی است مهمترین اخبار اقتصادی ابهامات جدی در خصوص محدودیت ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ آقای دژپسند، دارایی ۲۰۰هزارمیلیاردی «ای‌تی‌اف» از کجا آمد؟ "علاج تحریم"|فولادگر: مشکل اقتصاد ایران این است که همیشه منتظر بوده، دیروز منتظر برجام و پسابرجام و امروز منتظر انتخابات آمریکا فروش۴.۲ میلیارد یورو ارز صادراتی در نیما/ تراز عرضه ارز مثبت شد شاخص بورس قله ۲.۰۰۰.۰۰۰ واحد را پس گرفت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصل ٤٤ اصل ٤٤ قانون اساسی خصوصی سازی قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارندگی درفصل بهار به ویژه در فروردین ماه، روابط عمومی جهادکشاورزی بافق توصیه کرده تا اقدامات حفاظتی وایمنی درمسیر قنوات وبالا دست آنهاونیز حفظ وحراست ازتجهیزات و ماشین آلات موجود در پروژه‌های درحال اجرا، صورت گیرد. 
همچنین توصیه‌هایی برای حفاظت از قنوات بدین شرح اعلام شده است: 

بازدید از تمامی طول مسیر قنوات از مظهر تا مادر چاه (تمامی میله چاه‌های قنوات) و بررسی درپوش گذاری میله‌ها و کوار‌های دور میل چاه‌ها و ایمن سازی کامل

آزادسازی دهانه پل‌ها و مسیل‌های عبور سیلاب

بازدید و مرمت بند‌های خاکی و سیل بند‌ها و تخلیه رسوبات قبلی

ایمن سازی تمامی لوله‌های انتقال آب و همچنین سیستم‌های آبیاری کم فشار و تحت فشار

بازدید و مرمت و لایروبی تمامی نهر‌های در معرض سیلاب

ایمن سازی استخر‌ها یی که در مجاورت رودخانه‌ها و مسیر سیلاب‌های احتمالی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • قانون اساسی برخاسته از نماز + فیلم
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای اجرای بهتر راهپیمایی اربعین سال جاری
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • لزوم حمایت از پلیس برای برخورد با پدیده بدحجابی
  • لزوم اجرای اقدامات حفاظتی برای حفظ قنوات در بارندگی‌ها
  • مسئولان به قانون جوانی جمعیت باید در عمل معتقد باشند