Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اجرای مرحله دوم طرح رزمایش مومنانه این بار کارکنان شوراهای حل اختلاف و تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان با اهدای نذر خون به این طرح پیوستند.

حجت الاسلام حمید رضا بندانی امروز در گفت و گو با خبرنگار شبستان در زاهدان اظهار کرد: در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، مرحله دوم این رزمایش با اجرای طرح نذر خون در شرایط بحرانی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا همزمان با ایام دهه کرامت و امامت توسط کارکنان شوراهای حل اختلاف شهرستان زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح تعدادی از کارکنان شوراهای حل اختلاف و تعزیرات حکوکتی سیستان و بلوچستان به میدان آمدند تا با نذرخون یار و همراه بیماران نیازمند باشند.

بندانی ادامه داد: همچنین در اجرای مرحله اول رزمایش مومنانه اعضای شوراهای حل اختلاف به گونه ای دیگر در این رزمایش شرکت کردند  در اوج  شیوع ویروس کرونا در کشور، اعضای شورای حل اختلاف استان همچنان پای کار بودند و برای سازش و حل و فصل اختلاف موجود در پرونده های ارجاعی، همتی مضاعف از خود نشان دادند به گونه ای که در سه ماهه ابتدای امسال در اوج مقابله و مبارزه با ویروس کرونا 50 نفر زندانی توسط اعضای شورای حل اختلاف شعب زندان ها از زندان آزاد شده اند.

وی بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته عملیات خون گیری از علاقمندان شرکت در طرح مومنانه در قالب نذر خون، با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

گفتنی است: این طرح با همکاری اداره فرهنگی و بسیج حقوقدانان شوراهای حل اختلاف و اداره کل تعزیرات حکومتی استان صورت گرفت.

انتهای پیام/

پایان پیام/714

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش نذر اهدای خون اهدای خون به نیازمندان اهدای خون کارکنان شوراهای حل اختلاف شوراهای حل اختلاف سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمزه لقمانی گفت: به مناسبت عید سعید فطر، تعداد پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

وی افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد.

لقمانی گفت: حضرت آیت الله خامنه ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیروهای مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.

کد خبر 6079705

دیگر خبرها

  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • اهدای گل توسط جمعی از بانوان بابلی به کارکنان نیروی انتظامی برای اجرای طرح نور + تصاویر
  • اهدای خون کارکنان پایگاه هوانیروز شهید وطن پور
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان
  • ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد