Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:01:39 GMT

۱۰ هزار مترمربع از اراضی مناطق ییلاقی مهریز رفع تصرف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۲۰۴

۱۰ هزار مترمربع از اراضی مناطق ییلاقی مهریز رفع تصرف شد

علی زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در طرح مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق ییلاقی قریب به ۱۰ هزار مترمربع از اراضی مناطق ییلاقی روستای گل افشان و منشاد رفع تصرف شد.

وی افزرود: تصرف‌های صورت گرفته در ابتدای امر و پیش از ایجاد بنا و در مرحله دیوارکشی و تسطیح رفع تصرف و متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع اظهار داشت: این اراضی توسط افراد حقیقی سودجو با علم به غیرملی بودن و بدون هر گونه دلیل مالکیت و خارج از طرح هادی روستا تصرف و در آن اقدام به ساخت و ساز شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مهریز تاکید کرد: طرح مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق ییلاقی با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 4991818

منبع: مهر

کلیدواژه: زمین خواری شهرستان مهریز ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کمک مومنانه بارش باران مناطق ییلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند

به گزارش خبرنگار مهر، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم که امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رویدادهای فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده، شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع‌پور اظهار کرد: برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

کد خبر 6087374

دیگر خبرها

  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • مقابله با ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در خوزستان
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه