Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها – دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان گفت: تیر ماه امسال ۱۹۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در لرستان کشف و ۳۳۰ نفر دستگیر شدند. - اخبار استانها -

احمد مجدیان در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌‌آباد با اشاره به میزان کشفیات قاچاق کالا در استان لرستان اظهار داشت: تیر ماه امسال بیشترین کالای قاچاق کشف شده در لرستان مربوط به قاچاق لوازم خانگی با هزار و 11 دستگاه به ارزش 50 میلیارد یال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیگار 78هزار و 180 نخ به ارزش ریالی 175 میلیون و 905 هزار ریال،  422هزار 871 قلم لوازم آرایشی بهداشتی به ارزش 7 میلیارد ریال و 50 هزار و 70 بسته  مواد غذایی به ارزش 3 میلیارد ریال  تیر ماه امسال در استان لرستان کشف شده است.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان با بیان اینکه میزان پارچه  کشف شده در تیر ماه امسال 478 طاقه به ارزش ریالی  28 میلیارد ریال  بوده است  عنوان کرد: در تیر ماه امسال  2 هزار و 800 ثوب  البسه به ارزش ریالی  700 میلیون ریال، 180 فت کفش به ارزش ریالی  270 میلیون ریال  و 156 عدد لوازم خانگی به ارزش  700میلیون ریال  کشف شد.

کمیت لنگ فرهنگ‌سازی/ وقتی پوستر «کتاب قاچاق نخریم» زینت‌بخش بساط قاچاقی‌ها می‌شوددارو بیشترین اقلام قاچاق کشف‌شده در استان کردستان/مانع گشترش قاچاق شویمانهدام ‌بزرگ‌ترین شبکه‌‌ قاچاق ارز و پولشویی در آذربایجان‌غربی/ متهمان ارز را در قالب حواله از کشور خارج می‌کرد‌ند

وی بیان کرد: هزار و 200 کیلوگرم برنج به ارزش 264میلیون ریال، 156 کیلو گرم  بذر و 93 هزار و 284 کیلو گرم خوراک دامی از دیگر کشفیات کالاهای قاچاق تیر  ماه در استان لرستان بوده است.

مجدیان در رابطه با کشفیات قاچاق کالاهای ممنوع در استان نیز تصریح کرد: در تیر ماه امسال 3 هزارو 66 لیتر  مشروبات الکی دست ساز به ارزش یک میلیارد و 380  میلیون ریال،4 بطری مشروبات خارجی به ارزش سه میلیون ریال، رسیور ماهواره 41عدد به ارزش 143میلیون و 500هزار  ریال، دیش ماهوره 190 عدد به ارزش 114 میلیون ریال و همچنین LNB ماهواره  236 عدد به ارزش 94 میلیون و 400هزار ریال و همچنین آثار سمعی بصری مبتذل و مستهجن 4 هزار و 539 عدد به ارزش 136میلیون و170 هزار ریال کشف شده است.

وی خاطرنشان کرد: 5 هزار و 294 قلم دارو  به ارزش 250 میلیون ریال، 29 هزار و 425کیلو گرم مواد شیمیایی به ارزش ریالی 647 میلیون و 350 هزار ریال و 400 لیترنفتگاز  به ارزش 18 میلیون ریال تیرماه امسال کشف شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان لرستان با اشاره به قاچاق دام در یک ماهه گذشته امسال اظهار داشت:طی یک ماهه گذشته در استان لرستان 219 راس گوسفند،20 راس بز و یک بهله  پرنده وحشی در استان لرستان کشف شده است.

وی در رابطه با تعداد پرونده‌های قاچاق کالا تشکیل شده در تیرماه امسال افزود: در تیر ماه امسال 325 پرونده قاچاق کالا  به ارزش  191میلیارد و300 میلیون ریال تشکیل شده که در همین رابطه 9 باند متلاشی و 330نفر مرد دستگیر شده  است.

انتهای پیام/645/ت

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... ۵ میلیارد ریال موادغذایی قاچاق در کرمان کشف شد + تصاویر قم|قاچاق کالا با ساماندهی هدفمند در تولید و توزیع رنگ می‌بازد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۵ میلیارد ریال موادغذایی قاچاق در کرمان کشف شد + تصاویر قم|قاچاق کالا با ساماندهی هدفمند در تولید و توزیع رنگ می‌بازد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۲ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۳ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۴ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۵ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۶ ‌نفوذ جریان‌های سیاسی ‌به فضای دانشگاه‌های کردستان / اساتید متدین و انقلابی منزوی شده‌اند ۷ قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم ۸ حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی ‌اجرا شد‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند تذکر شدیدالحن فرمانده سپاه ‌آذربایجان غربی به ضدانقلاب / کوچک‌ترین تخطی با سیلی سخت سپاه ‌مواجه خواهد شد گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب ورزشکاران آسیب نخاعی / پارالمپیک‌های ایران در زمین خاکی و ‌ناهموار ‌تمرین می‌کنند بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیر ماه امسال استان لرستان ارزش ریالی میلیارد ریال میلیون ریال عدد به ارزش کشف شده قاچاق کالا ترین اخبار هزار ریال کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان

علیرضا لطفی با اشاره به دستگیری قاچاقچی کالا در استان گفت: پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی خرم آباد ارسال و متهم به پرداخت ۹۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا و همچنین ۳۰ میلیارد ریال برابر ارزش خودروی حمل کالا محکوم شد.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی این محموله قاچاق را که شامل پارچه و فندک بود از یک دستگاه کامیون کشف کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد