Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد سعادت  رییس هیات ورزش همگانی کیش در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در کیش گفت: پویش سراسری «آماده باش» یکی از طرح های بزرگ فدراسیون ورزش های همگانی برای مقابله با ویروس کرونا است که در این پویش سراسری تمام استان های کشور به طور هم زمان از ۱۰ مرداد تا ۳۰ شهریور این پویش را اجرایی خواهند کرد.

دکتر سعادت در ادامه افزود:در پویش آماده باش تلاش خواهد شد تا در بستر فضای مجازی با ایجادمسابقات مجازی، پویش ها و چالش های ورزش همگانی ، جشنواره های مجازی و انتشار کلیپ های آموزشی – ورزشی در راستای آگاهی بخشی و تشویق مردم به ورزش های همگانی و افزایش فعالیت های بدنی به مقابله با ویروس کرونا برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ورزش همگانی کیش همچنین خاطرنشان کرد: مراسم رونمایی از پویش سراسری «آماده باش»توسط رییس فدراسیون ورزش های همگانی کشور و با هدف افزایش نقش ورزش های همگانی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در فدراسیون انجام گردیده و تمام هیئت های ورزش همگانی برای اجرای این طرح و مقابله با ویروس کرونا طی یک برنامه ی سراسری هدفمند و با مشارکت و حمایت مردم و سایر نهادها در حالت آماده باش هستند.

دکتر سعادت در پایان تاکید کرد: این طرح با هدف  افزایش سطح فعالیت بدنی، افزایش نشاط و شادابی مردم و افزایش نقش ورزش های همگانی در پیشگیری از ابتلا به کرونا همزمان با سراسر کشور و با تلاش کمیته های خلاق هیات ورزش های همگانی کیش با فعالیت های نوآورانه و متفاوت در جزیره نیز آغاز گردیده و تلاش خواهیم کرد تا در این روزهای سخت شیوع ویروس کرونا با ورزش، شادابی و نشاط و سلامتی را به خانواده ها و به ویژه گروه های سنی پرخطر هدیه کنیم. شرح برنامه ها و رویدادهای این پویش سراسری از صفحه ی رسمی اطلاع رسانی هیات همگانی کیش در اینستاگرام به آدرس hameganikish در دسترس می باشد.

46

کد خبر 1418377

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان ورزش های همگانی پویش سراسری ویروس کرونا ورزش همگانی همگانی کیش آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

به گزارش خبرنگار مهر، ودود اسحق زاده صبح سه شنبه در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل اظهار کرد: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، خاطرنشان کرد: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

وی اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

اسحق زاده بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

کد خبر 6086393

دیگر خبرها

  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جایگاه ورزش جزیره خارگ ارتقا یافت
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو در ارومیه
  • استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد