Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:12:23 GMT

صابر خراسانی و نجم‌الدین شریعتی داوران مسابقۀ بزرگ غدیریه شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۳۳۹

صابر خراسانی و نجم‌الدین شریعتی داوران مسابقۀ بزرگ غدیریه شدند

‍‍‍‍‍‍

مسابقۀ بزرگ غدیریه ویژۀ عید غدیر در دو ردۀ سنی برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مسابقۀ بزرگ غدیریه در دو بخش "امیر غدیر" ویژۀ ردۀ سنی بالای 15 سال و بزرگسال و "سفیر غدیر" ویژۀ ردۀ سنی زیر 15 سال برگزار می‌شود.

صابر خراسانی و نجم‌الدین شریعتی کار داوری آثار را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آخرین مهلت شرکت در مسابقه 25 مردادماه است. 55 میلیون تومان جایزۀ نقدی برای برگزیدگان این مسابقه درنظر گرفته شده است.

(تمامی آثار غدیر باید با محوریت خطبۀ غدیر باشد. حداکثر مدت زمان هر ویدئو 3 دقیقه است. هنگام ضبط ویدئو موبال خود را به صورت افقی نگهدارید. همه آثار باید در سایت غدیریه اینجا بارگذاری شود. جملۀ «این ویدئو جهت شرکت در مسابقۀ سفیر غدیر تهیه می‌شود» در ابتدای ضبط بیان شود. رعایت موازین اخلاقی و شرعی در تهیۀ ویدئو الزامی است.) اینها از جمله شرایط عمومی شرکت در مسابقه است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از آیین‌نامه این مسابقه به اینجا مراجعه کنند.

ماندگاری: صرفِ شادی در عید غدیر کافی نیست/ وارد میدان احسان علوی شویمبچه‌های مسجد در 40 نقطۀ تهران کاروان شادی غدیر برپا می‌کنند

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط امام علی (ع) عید غدیر خم بیشتر بخوانید... فرحزاد: فقط تماشاگر عید غدیر نباشیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرحزاد: فقط تماشاگر عید غدیر نباشیم واژه های کاربردی مرتبط امام علی (ع) عید غدیر خم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ اختصاصی تسنیم|پاسخ آیت‌الله مکارم شیرازی به استفتائاتی دربارۀ احکام عزاداری در ایام کرونا ۲ حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور ۳ سفر دوباره هنری جیمز با «تصویر یک زن» به ایران ۴ سرلشکر سلامی: انتقام خون شهید سلیمانی به یک آرمان تبدیل شده است ۵ «همه شادیم در بهترین روز خدا»؛ کار متفاوت جهادگران امام حسنی برای عید غدیر+عکس و فیلم ۶ امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه ۷ نحوه برقراری صیغه عقد اخوت در عید غدیر ۸ انتشار ۶ مجموعه شعر از شاعران انقلاب در هندوستان مهمترین اخبار فرهنگی امام هادی چگونه برای عصر غیبت کادرسازی کرد؟/ نهادینه‌سازی اندیشه مهدویت در قالب ادعیه حمید لولایی بازیگر سریال نوروزی شد/ شروع "نوروز رنگی" از اول شهریور اشعاری در وصف امام هادی‌ (ع)|دهمین بار هوالحق متجلی شده بود/ چارمین بار علی بود امامت می‌کرد دلخوری هوشنگ کامکار از برخی رفتارها/ "در گلستانه" را در کوچه‌ای تنگ در خیابان سعدی جنوبی نوشتم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری قم از افتتاح یک زیرگذر خدماتی در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و گفت: احداث پله فرار تونل غدیر سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

محمدحسین علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: شهرداری منطقه یک در سال ۱۴۰۲ به دنبال تکمیل مسیر دفع آب‌های سطحی در بلوار محتشم کاشانی بود که قسمت عمده پروژه اجرایی شده است و در سال جدید نیز تکمیل می‌شود.

وی افزود: تکمیل مسیر دفع آب‌های سطحی بیست متری جنب اداره پست و احداث کانال و جدول گذاری کوچه ۵۲ خیابان شهید اسد پور در بلوار ۱۵ خرداد از دیگر پروژه‌های منطقه در حوزه پیشگیری از آب‌گرفتگی بود که انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اجرای پروژه ایمن سازی تونل غدیر، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی احداث سه پله فرار در این تونل انجام شده که برای یک مورد عقد قرارداد انجام شده است و سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود.

علی اکبری تصریح کرد: احداث زیرگذرهای خدماتی بلوار پیامبر اعظم (ص) که از تأکیدهای شهردار بود را از سال گذشته آغاز کردیم. این زیرگذرها دارای چند چشمه سرویس بهداشتی است که در مناسبت‌ها می‌تواند مورد استفاده زائران قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از این زیرگذرها در محدوده منطقه یک و دیگری در محدوده منطقه پنج شهرداری قم است، گفت: سال ۱۴۰۲ خاکبرداری این زیرگذر انجام شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به اینکه این زیرگذر در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: در بودجه شهرداری منطقه یک، ۱۵ میلیارد تومان برای این مسئله در نظر گرفته شده است.

کد خبر 744835

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین
  • پله فرار تونل غدیر قم سال ۱۴۰۳ احداث می‌شود
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور
  • ۵ نکته از کن ۲۰۲۴؛ سهم اندک هالیوود تا تمرکز بر حضور سلبریتی‌ها
  • داور سرشناس فوتبال ایران؛ به من پیشنهاد چند میلیاردی داده شد
  • گام بزرگ ساپینتو و مهری به سمت قهرمانی
  • افتتاحیه زیر ۲۳ سال آسیا و دو حسرت بزرگ برای ایران!
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!