Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم گفت: فضاهای بهتر و بیشتری را برای برگزاری کنکور نیاز داریم که وزیر ورزش پیشنهاد استفاده از ورزشگاه‌ها را دادند که این موضوع را بررسی می‌کنیم و هرجا لازم باشد از همین ظرفیت بهره می‌گیریم.

«منصور غلامی» وزیر علوم در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: کنکور کارشناسی‌ارشد را پیش رو داریم و طبق پروتکل‌ها و تدابیر بهداشتی مطرح در ستاد ملی مقابله با ویروسکرونا و وزارت بهداشت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که به عنوان دستورالعمل توسط وزارت بهداشت مشخص شده را تمامی حوزه‌های برگزاری کنکور موظف به انجام آن هستند.

وزیر علوم گفت: سازمان سنجش نیز بر آن نظارت می‌کند و بازرسان مسائل بهداشتی هم از سوی خود وزارتخانه بهداشت در این آزمون حضور پیدا خواهند کرد. آزمون سراسری دوره‌های کاردانی و کارشناسی هم در همان تاریخ اما با تغییر زمان صبح و عصر برگزار می‌شود، بررسی‌های اولیه برای اینکه این آزمون هم به خوبی برگزار شود انجام شده و وزیر ورزش هم پیشنهاد استفاده از ورزشگاه‌ها را داده است. ضمن اینکه از فضاهای قبلی هم که پیش‌بینی شده استفاده می‌کنیم اما برای جمعیت مازاد که به دلیل فاصله‌گذاری بیشتر به وجود می‌آید، از ظرفیت ورزشگاه‌ها نیز احتمالاً استفاده خواهیم کرد.

وزیر علوم گفت: داوطلبان حتماً مرجع اصلی کسب اطلاعات خود را سایت سازمان سنجش قرار دهند و امیدواریم در روزهای آتی خبرهای بهتری درباره بهبود شرایط برگزاری آزمون اعلام کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر علوم ورزشگاه ها وزیر علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اینمرحله از  المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت برگزار می شود.
علی صدر افزود: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد محل برگزاری این آزمون است.

به گفته صدر، منتخبان المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبان مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند مرداد امسال در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • لو رفتن سوالات آزمون‌های نهایی و کنکور سراسری به هیچ عنوان امکان ندارد
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است