Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که شایعه استعفای ساکت الهامی از هدایت تیم تراکتور مطرح شده اما به نظر می‌رسد این مربی در صورت عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های پیش‌رو از سرمربیگری تیم تبریزی کنار گذاشته خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امروز (چهارشنبه) شایعاتی پیرامون استعفای ساکت الهامی از سرمربیگری تیم تراکتور مطرح، اما بلافاصله از سوی مسئولان باشگاه تبریزی تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهامی که به دلیل بیماری یکی از اعضای خانواده‌اش طی روزهای گذشته در تهران حضور داشته است، به تازگی به تبریز بازگشته و بحث استعفای این مربی مطرح نیست، اما به دلیل نتایج ضعیف تراکتور در چند هفته گذشته و خطر از دست دادن سهمیه آسیایی، این امکان وجود دارد که در صورت عدم نتیجه‌گیری تیم تراکتور مقابل شاهین بوشهر در هفته بیست‌و‌هشتم، الهامی از کادر فنی تراکتور کنار گذاشته شود.

در همین زمینه حتی شنیده می‌شود مدیران باشگاه تراکتور قصد دارند هدایت این تیم را موقتاً به مسعود شجاعی بسپارند تا در هفته‌های پیش رو این بازیکن به همراهان دیگر اعضای کادر فنی مسئولیت هدایت تراکتوری‌ها را بر عهده داشته باشد. البته این اتفاقات همگی بستگی به نظر نهایی محمدرضا زنوزی دارد که پس از مدت‌ها دوری قرار است به زودی به تبریز بازگردد و درباره وضعیت آینده تیم تراکتور تصمیم‌گیری کند.

بند دردسرساز قرارداد حاج‌صفی با تراکتور/ تلاش باشگاه تبریزی برای حفظ هافبک ملی‌پوش

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ساکت الهامی فوتبال تراکتور تبریز بیشتر بخوانید... وضعیت مبهم دژاگه برای ادامه همکاری با تراکتور رسانه یونانی: حاج‌صفی دیگر برای تراکتور بازی نمی‌کند! نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وضعیت مبهم دژاگه برای ادامه همکاری با تراکتور رسانه یونانی: حاج‌صفی دیگر برای تراکتور بازی نمی‌کند! نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم واژه های کاربردی مرتبط ساکت الهامی فوتبال تراکتور تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ پیشنهاد برایتون به آژاکس برای انتقال جهانبخش؛ ۱۲ میلیون یورو + یک بازیکن ۲ معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس: پول برانکو را کامل می‌دهیم و محروم نمی‌شویم/ مشخص بود که بازداشتم شایعه است ۳ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۴ ابراهیمی: پرسپولیس، فصل آینده هم شانس اول قهرمانی است/ سال‌هاست که قید موفقیت و قهرمانی در آسیا را زده‌ایم ۵ پیشنهاد وسوسه‌انگیز تیم لیگ برتری به بازیکن مدنظر گل‌محمدی ۶ گزینه‌های جانشینی ساری در یوونتوس ۷ اوساگونا ناآماده‌ترین بازیکن این روزهای پرسپولیس ۸ تورس پس از پیوستن به منچسترسیتی: تیم گواردیولا یکی از هجومی‌ترین تیم‌های دنیاست مهمترین اخبار ورزشی سرنوشت مبهم اساسنامه فدراسیون فوتبال نزد فیفا/ تأیید یا تعلیق هیئت رئیسه؟ کیانی: به حیدری گفتم می‌ترسم با کوچک‌ترین برخورد برای استقلال پنالتی بگیری/ اگر قهرمان نشدیم همه مقصر هستیم راهکار باشگاه استقلال برای پرداخت طلب بویان و شفر مشخص شد آخرین روزهای باقری در پرسپولیس/ همه چیز آماده برای جدایی از جمع سرخپوشان مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عید غدیر عید سیاست و حکومت است/ دشمنان نمی‌توانند نظام اسلامی را از مردم بگیرند آخرین اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|تخریب نیمی از بیروت؛ بازگشت هزاران نفر به منازل تا ۲ یا ۳ ماه ممکن نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساکت الهامی فوتبال تراکتور تبریز ساکت الهامی فوتبال تراکتور تبریز تیم تراکتور ساکت الهامی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان در گفتگو با خبرنگار زن+ عکس | به دلیل این خطای بد و برای عزت ایران استعفا دهید!
  • فیلم| پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • چگونه زبان نشان دهنده واقعیت شماست؟
  • اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • برکناری یک فرمانده اروپایی به اتهام جاسوسی
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • عملیات بقا، همه‌چیز در کنترل ساکت(عکس)
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟