Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:16:41 GMT

امیدآفرینی و بیان ظرفیت ها رسالت رسانه است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۳۸۴

امیدآفرینی و بیان ظرفیت ها رسالت رسانه است

سرهنگ عباسعلی ریحانی گفت: رسالت رسانه ها در شرایط کنونی که دشمن به سمتی رفته که کارآمدی نظام را از بین ببرد، امید آفرینی و بیان ظرفیت ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شیروان سرهنگ عباسعلی ریحانی، فرمانده سپاه ناحیه شیروان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: مقام معظم رهبری افزایش آگاهی بخشی جامعه و شناخت استکبار را دو وظیفه مهم برای اصحاب رسانه عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مایوس کردن مردم توسط رسانه ها خیانت است، افزود:  اولین کاری که باید رسانه ها انجام دهند نشان دادن ظرفیت های موجود است که دشمن در این زمینه به سمتی رفته که کارآمدی نظام را از بین ببرد.

فرمانده سپاه شیروان با بیان اینکه در عرصه های مختلف در منطقه برتر هستیم، افزود: فرمانده کل قوا در ۴۰ سالگی انقلاب بیانیه ای را صادر کردند که ضمن مرور بر ۴۰ سال گذشته جمهوری اسلامی ایران سر فصل هایی را مشخص کردند اما نکته حائز اهمیت آن امید آفرینی و امید در جامعه است.

سرهنگ ریحانی با توجه به نقش بسیج تصریح کرد: رهبری می فرمایند بسیج کلید حل مشکلات است، لذا اگر قرار است در مسیر پیشرفت و ایجاد تمدن اسلامی باشیم با روحیه بسیجی و تفکر بسیجی قابل اجراست از این رو است که مقام معظم رهبری بارها از مسئولین خواستند که روحیه جهادی و بسیجی داشته باشند.

عضو شورای تامین شهرستان اظهار کرد: عرصه اجتماعی یکی از عرصه های مهم سپاه و بسیج است که بسیج با حضور و برنامه ریزی در زمان های بحرانی مانند کرونا اعم از ضدعفونیکردن معابر و ادرات و نهادها و سطح شهرها، اطلاع رسانی‌، خدمات رسانی، توزیع بسته های معیشتی و ....در کنار مردم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کمک رسانی در ماه مبارک رمضان توزیع ۵ هزار بسته معیشتی و بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم اقداماتی بوده که تفاوت ما را با فرهنگ غربی نشان داد.

وی با بیان اینکه در بحث محرومیت زدایی در سال گذشته ۷۵ حلقه چاه قنات لایروبی شد‌، گفت: در سال ۹۹ سه دهستان قوشخانه بالا و پایین و جیرستان هدف گذاری شده است که در سال مالی جدید ضریب محرومیت زدایی را کاهش بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب رسانی به ۷ روستا در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت.بمناسبت تا سیس سپاه پاسداران امروز افتتاح طرح آب رسانی به ۷ روستا در مناطق عشایری شهرستان بم با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود این طرح با مشارکت قرارگاه نهضت آب رسانی مرد میدان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شدده است وتعداد ۱۰۲۷ نفر  در روستاهای دهنه سراسیاب،گزوگان،دهو،کهنو،مرغک،دارزینفهمت اباد و گردوسر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند .

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • نقش مؤثر سپاه پاسداران در عرصه‌های فرهنگی عمرانی و امنیتی
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم