Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمی از سازمان بهداشت جهانی در چین که برای تحقیق و بررسی منشاء کووید19 به این کشور اعزام شده بودند بحث و گفتگو و تبادل اطلاعات گسترده ای با دانشمندان این کشور داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ تیمی از سازمان بهداشت جهانی (WHO) در چین که برای تحقیق و بررسی منشاء کووید19 به این کشور اعزام شده بودند بحث و گفتگو و تبادل اطلاعات گسترده ای با دانشمندان این کشور که اولین مکان شیوع این ویروس بود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گفتگوها شامل به روزرسانی های مربوط به تحقیقات بهداشتی حیوانات بود. چین در آغاز شیوع این ویروس و یک روز پس از کشف بیماری در برخی از فروشندگان و دلالان، بازار حیات وحش در ووهان را تعطیل کرد.

سازمان بهداشت جهانی گفت که این ویروس به احتمال زیاد از خفاش ها و احتمالا واسطه میزبان دیگری ناشی می شود.

دانشمندان و دولت های سراسر جهان منتظر نتایج تحقیقات WHO هستند. دولت ترامپ این سازمان را به چین محور بودن متهم می کند و به خاطر مدیریت همه گیری خود، تصمیم به ترک این آژانس دارد.

این مأموریت 3 هفته ای که شامل 2 متخصص در زمینه بهداشت حیوانات و اپیدمیولوژی (همه‌گیرشناسی) است، وظیفه ایجاد زمینه همکاری با تیم گسترده ای از متخصصان چینی و بین المللی را بر عهده داشت. آنها کشف خواهند کرد که ویروس کووید19 چگونه از مانع گونه های حیوانات به سوی انسان جهش یافته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بهداشت جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معجونی برای کنترل ویروس در بدن (فیلم) راهکار‌هایی برای تقویت سیستم ایمنی بدن (موشن‌گرافی) آیا واکسن برای کرونا و ویروس های تنفسی کافی است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • هشدار دانشمندان؛ همه‌گیری آنفلوانزا در جهان (فیلم)
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟