Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:37:30 GMT

میادین میوه و تره بار پایتخت روز عید غدیر باز است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۵۱۳

میادین میوه و تره بار پایتخت روز عید غدیر باز است

در این اطلاعیه که روز چهارشنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: تمامی ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت روز شنبه ۱۸ مرداد، از ساعت ۸ تا ۱۳ باز هستند و شهروندان می‌توانند ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه و خریداری کنند.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این اطلاعیه از شهروندان درخواست کرده است تا به منظور حفظ سلامتی خود، سایر همشهری ها و کارکنان غرفه‌ها در زمان حضور در میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله فیزیکی خود را از دیگران حفظ کرده و هنگام ورود به این مراکز حتماً از ماسک و دستکش استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران عید سعید غدیرخم شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران عید سعید غدیرخم شهر تهران سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران عید سعید غدیرخم شهر تهران میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است

پرویز سروری نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره جزئیات جشنواره شهر رمضان و اهدافی که در این جشنواره دنبال می‌شد گفت: مشخص است که ما برای تامین نیاز‌های مختلفی که مردم و شهروندان در شهر نیاز دارند، باید تامین امکانات و زمینه‌هایی را انجام دهیم تا بتوانند پاسخ نیازهایشان را دریافت کنند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: ماه مبارک رمضان شاید بزرگترین تاریخ مذهبی ما باشد و الحمدالله شاهد این هستیم که بعد از انقلاب اسلامی نگاه بسیار خوبی به این موضوع شده و تلاش شده پاسخ خوبی به سلایق مختلف مردم داده شود.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا جشنواره شهر رمضان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بود گفت: در بوستان لاله و جشنواره شهر رمضان مشاهده کردیم که خلاقیت، نوآوری و تنوع بسیار بالایی وجود داشت و تلاش شده ضمن فضا‌های متنوعی که نیاز‌های مختلف شهروندان را دنبال می‌کند، به جنبه‌های مذهبی توجه ویژه‌ی شود و معنویت، نشاط و شادی کنار یکدیگر جمع شود.

وی با بیان اینکه در جشنواره شهر رمضان معنویت، نشاط و شادی در کنار هم جمع شده و شاهد استقبال خوب مردم از این جشنواره بودیم گفت: شهروندان در ماه مبارک رمضان استقبال خوبی از این برنامه داشتند و فکر می‌کنم این برنامه الگوی مناسبی باشد تا چنین برنامه‌هایی را برای همه مناطق تهران و محلات اجرایی کنیم تا مردم به همراه خانوادهایشان در این برنامه‌ها شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست