Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد دهه غدیر کشور گفت: کنفرانس دهه غدیر امسال در صورت تداوم ویروس کرونا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمود نظری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های ایام غدیر اظهار کرد: دنیای امروز هم درباره غدیر بحث دارد، موضوع غدیر باید توسط همه شیعیان به خوبی تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فعالیت کنفرانس دهه غدیر وارد سومین دهه خودش شده و در حال حاضر بُعد بین‌المللی گرفته است.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور خاطر نشان کرد: غدیر دهکده جهانی معرفت است، در این دهکده اساسنامه‌ای تنظیم شده و بیش از ۳۰ ماده در این اساسنامه تنظیم شده است که زمینه ترویج گسترده فرهنگ غدیر را به صورت جدی فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه تعالی فرهنگ باید فرهنگ غدیر را که یک تمدن، اندیشه و تفگر است را به خوبی تبیین کنیم، ادامه داد: بشر دنبال عقل، خیر و خوبی است که فرهنگ غنی غدیر همه نیازمندی‌های بشر برای رسیدن به تکامل را فراهم می‌کند.

نظری یادآور شد: همه مدیران استانی در زمینه ترویج فرهنگ غدیر باید تلاش کنند و انتظار است استاندار در این حوزه مدیران را موظف به همکاری کند.

نظری یادآور شد: فرهنگ غدیر باید به صورت علمی به خوبی تبیین شود و از رسانه‌ها انتظار است در این بخش به صورت جدی ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به مشکلاتی ناشی از شیوع کرونا، خاطر نشان کرد: از ظرفیت فضای مجازی در سال جاری باید به صورت جدی استفاده کرد.

رئیس ستاد دهه غدیر کشور یادآور شد: برنامه داریم در سال جاری کنفرانس دهه غدیر در صورت تداوم فعالیت ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: همه برای توسعه فعالیت و غنی فرهنگی غدیر تلاش کنیم، فعالیت ستاد دهه غریر وارد سومین دهه خودش شده و فعالیت آن به صورت بین‌المللی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرهنگ غدیر دهه غدیر ستاد دهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد

سردار ایرج کاکاوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به شناسایی و دستگیری عامل اصلی تبلیغ و فروش کوکائین در شهر تهران اظهار کرد: بر اساس رصدهای انجام شده در شبکه‌های اجتماعی، پیج اینستاگرامی به آدرس معلوم، که کاربر آن اقدام به فعالیت گسترده مجرمانه در زمینه تبلیغ و فروش کوکائین می‌کرد، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: به لحاظ حساسیت و وسعت اقدامات مجرمانه کاربر موصوف، پس از شناسایی هویت واقعی وی توسط مرکز اطلاعات فضای مجازی این پلیس، مشخص شد وی از اراذل و اوباش تهران بوده و با نام مستعار، در امر تهیه مواد مخدر کوکائین از غرب کشور و توزیع آن در شهر تهران فعالیت می‌کند.

کاکاوند گفت: با اشراف اطلاعاتی کامل بر فعالیت مجرمانه سرکرده فوق، محل سکونت، پاتوق و محل دپوی مواد مخدر مورد اشاره در شرق شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفت و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه موسوم به «عملیات گاندو» متهم دستگیر و حدود ۲ کیلوگرم کوکائین جاساز شده و ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۱۲ عدد فشنگ جنگی، از وی کشف و پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قانونی قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در خاتمه با اشاره به رصد شبانه‌روزی اقدامات مجرمان و سودجویان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط افسران متخصص پلیس مبارزه با مواد مخدر، تصریح کرد: برابر ماده ۱۵ قانون جرایم رایانه‌ای و ماده ۷۳۴ قانون مجازات اسلامی، ترویج به مصرف، خرید و فروش و آموزش تولید مواد مخدر در فضای مجازی مصداق بارز جرم است و به افرادی که در فضای مجازی اقدام به اشاعه و ترویج مصرف مواد مخدر می‌کنند هشدار می‌دهیم که پلیس با رصد دقیق و لحظه‌ای فضای مجازی اجازه هیچ گونه فعالیت مجرمانه‌ای را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهد.

منبع: ایران

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این شهر
  • اجرای «طرح نور» ادامه دارد/ پلیس: 21 صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • : ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در غرب تهران مسدود شد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده