Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:33:39 GMT

افزایش تخت‌های ویژه بیمارستانی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۷۳۰

افزایش تخت‌های ویژه بیمارستانی در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پزشکی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به خرید دستگاه «سی تی اسکن» دوم برای بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد اظهار داشت: همچنین یک دستگاه «سی تی اسکن» برای بیمارستان شهید مدنی خرم آباد، یک دستگاه برای بیمارستان نورآباد و یک دستگاه برای بیمارستان ازنا خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال رایزنی برای خرید دومین دستگاه «سی تی اسکن» برای بیمارستان دورود هستیم عنوان کرد: با رایزنی‌های از طریق وزارت بهداشت، توانستیم این امر را عملیاتی کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه همزمان با موج دوم کرونا در استان تلاش کردیم که تخت‌های عادی و ویژه مراکز درمانی را افزایش بدهیم تصریح کرد: در این راستا تا پایان سال ۹۸، ۱۴۷ تخت ویژه در سطح بیمارستان‌های دانشگاهی داشتیم که با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته ۳۷ تخت دیگر به مجموع این تخت‌ها اضافه کردیم.

پزشکی بیان داشت: از مجموع ۳۷ تخت ویژه یاد شده، شش مورد به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد، ۱۰ مورد به بیمارستان شهید رحیمی، سه مورد به بیمارستان ازنا، چهار مورد به بیمارستان آیت الله بروجردی، چهار مورد به بیمارستان نورآباد، پنج مورد به بیمارستان الشتر و پنج تخت نیز برای بیمارستان پلدختر در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه پیش بینی این بوده که در پاییز و زمستان نیاز به تخت ویژه در استان وجود داشته باشد، در صورت فراهم شدن فضا در بیمارستان‌ها تخت‌های ویژه برای آنها در نظر می‌گیریم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همچنین در کنار این اقدام، کلینیک قدیمی بیمارستان شهدای عشایر در دو طبقه با ۸۰ تخت عادی در نظر گرفته شده که اگر با کمبود تخت مواجه شدیم بتوانیم از آن استفاده کنیم.

پزشکی با اشاره به آماده شدن یک نوبت از بیمارستان اعصاب و روان با ظرفیت حدود ۶۰ تخت تا فصل پاییز، تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه به زمان توزیع نیروهای متخصص نزدیک می‌شویم، حوزه درمان دانشگاه ورود پیدا کرده تا بتوانیم نیروهای مورد نیاز خود به خصوص در رشته‌های عفونی، داخلی، بیهوشی و… را تأمین کنیم.

وی افزود: قول‌های خوبی در این رابطه گرفته ایم تا بتوانیم امسال نیز مانند سال گذشته نیروهای متخصص به تعداد کافی وارد بیمارستان‌های استان کنیم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم برای مقابله با کرونا، گفت: بنا داریم که در موج بعدی بیماری از ظرفیت بیمارستان‌های تأمین اجتماعی، خصوصی و… استان استفاده کنیم.

کد خبر 4991835

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا پزشک متخصص ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا ماه محرم بیرجند کمک مومنانه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بارش باران مورد به بیمارستان برای بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه سال جاری طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور آبادان به اهواز، ۱۵ کیلومتر بعد از سه راهی خوردورق، بلافاصله ۳ گروه امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۷ تن مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم  چهار نفر برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

۳ مصدوم از مصدومین این حادثه کودک،۱۳ ،۶ و ۴ساله بودند.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • صدور ۲۵۵۰۰ کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین در خراسان جنوبی
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم