Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@10:20:39 GMT

ویژه برنامه عیدانه «مثبت خانواده»

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۷۴۱

ویژه برنامه عیدانه «مثبت خانواده»

خبرگزاری میزان- مثبت خانواده به مناسبت عید سعید غدیر خم جمعه ۱۷ مرداد به صورت ویژه‌ای تقدیم علاقمندان خواهد شد. تاریخ انتشار: 13:43 - 15 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۱۰۹

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو؛ این برنامه که در روز جمعه به مناسبت عید غدیر خم با اجرای سیدکاظم احمدزاده و مسعود روشن پژوه روانه آنتن می‌شود در بخش‌های متفاوتی تهیه و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک زوج خیّر سادات به بهانه عید غدیر خم مهمان این برنامه هستند که با برگزاری یک رقابت شاد بین این زوج فضایی مفرح ایجاد می‌شود. در بخش مشاغل در حال فراموشی نیز یک کفاش کهنه‌کار در برنامه حضور دارد.

آموزش بازی‌هایی متناسب با ایامی که همه در خانه هستند و دید و بازدید‌های عیدانه به واسطه شیوع کرونا کم شده از دیگر بخش‌های برنامه است. همچنین سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره خاطرات اعیاد سال گذشته و فاز دوم رزمایش همدلی، ایران همدل صحبت خواهد کرد. یک گروه پیرامید نیز در بخش ورزشی این برنامه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

«مثبت خانواده» جمعه‌های هر هفته با رویکردی متفاوت و با هدف ایجاد اوقاتی خوش برای خانواده‌های ایرانی با اجرای مسعود روشن‌پژوه و سیدکاظم احمدزاده روانه آنتن می‌شود. بخش‌های مختلف این برنامه با توجه به دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن، برنامه‌ریزی شده تا برآیندی شاد و مفرح برای خانواده‌ها به ارمغان داشته باشد.

همچنین «مثبت خانواده» در روز‌های چهارشنبه هر هفته با محوریت رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه با اجرای سیدکاظم احمدزاده به فعالیت‌های نیکوکاران و افراد خیّر در اقصی نقاط کشورمان اختصاص دارد. این برنامه چهارشنبه هر هفته با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) از فعالیت‌هایی که با هدف خوب کردن حال هموطنان‌مان صورت می‌گیرد گزارش‌ها و گفتگو‌های ویژه‌ای را به علاقمندان تقدیم می‌کند و این هفته نیز میزبان دکتر عبدالملکی معاون اشتغالزایی کمیته امداد خواهد بود و درباره جشنواره صنایع روستایی صحبت خواهد شد.

این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی و سردبیری آزاده بهرامی و شیما ابن قاسم که چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰:۰۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۲:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما مثبت خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی کرمان از اواخر روز پنجشنبه نهم فروردین تا جمعه ضمن افزایش ابر در ارتفاعات مرکزی و برخی از مناطق جنوب غربی کرمان، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و احتمال بارش برف در ارتفاعات و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می‌شود.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه با توجه به نوع بارش‌های این فصل احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد آمده است روز جمعه بر سرعت وزش باد در شرق و شمال غرب استان کرمان افزوده خواهد شد و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان، از نظر دمایی نیز صبح شنبه هفته آینده کاهش محسوس دما رخ می‌دهد و احتمال خسارت سرمازدگی به محصولات کشاورزی در شمال و غرب این استان محتمل است.

کد خبر 6063764

دیگر خبرها

  • اظهارات تازه روحانی از گرانی بنزین و صبح جمعه
  • افشاگری حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و صبح جمعه
  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • روند افزایشی دما در مازندران تا یکشنبه هفته آینده
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • کیفیت ۹۰ درصد کالا و خدمات نوروزی در استان سمنان مطابق استاندارد بود