Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: سود حاصل از پسماند روی در استان و در جهت تامین اعتبار طرح ها و توسعه استان مصرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: در دیدار با وزیر صمت به تفاهم رسیدیم تا پسماندهای دپو شده روی بخاطر دارا بودن امکانات و تجهیزات لازم در اختیار قرارگاه خاتم النبیاء قرار گیرد و سود حاصل از این پسماند به نفع استان و مردم هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی استان با بیان اینکه از دوم فروردین ماه کارگروه جهش تولید در استان تشکیل شد و در ابتدا 65 طرح به سازمان برنامه و بودجه برای تصویب ارسال شد افزود: از این تعداد طرح 27 مورد به تصویب نهایی رسید که بانکهای عامل نیز با اعطای 6 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای این طرح ها و نقشه راه استان موافقت کردند.

استاندار زنجان از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست کمیته ای با دبیری این سازمان و ریاست استاندار تشکیل شود تا هر دو هفته یکبار روند اجرای طرح های جهش تولید و پروژه های مصوب سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه را رصد و گزارش نمایند.

در سفر نوبخت به زنجان 420 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح دو خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین، تکمیل بیمارستان 144 تختخوابی ولیعصر زنجان و محورهای مواصلاتی در دست اجرا اختصاص یافت.

نماینده عالی دولت در استان خاطر نشان کرد: باید طرح های جهش تولید استان با جدیت دنبال شود و اگر بتوانیم این طرح ها را امسال به سرانجام برسانیم نزدیک به 7 هزار فرصت شغلی با ارزش تولیدی 13هزار و 655 میلیارد تومان در استان ایجاد می شود.

بعد از ارائه آمارهای اقتصادی، استاندار زنجان خط و نشانی هم برای برخی از سودجویان کشید و گفت: کسانی که در شهرک های صنعتی زمین خریده اند و به هر علتی ساخت و ساز در آن صورت نگرفته و نیتشان فروش زمین به چند برابر قیمت است متخلف هستند و دستگاه های امنیتی و قضایی با ایشان برخورد خواهند کرد.

وی از این رو به شرکت شهرک های صنعتی استان یکماه فرصت داد تا زمین هایی که در شهرک ها خریداری شده ولی ساخت و سازی در آنها صورت نگرفته احصاء و تعیین تکلیف کند.

مقام عالی اجرایی استان همچنین از معاونت هماهنگی امور اقتصادی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست تا پایان هفته تکلیف 488  میلیارد تومان اعتبار تامین خسارت مشاغل ناشی از کرونا را برای تخصیص به این مشاغل روشن نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد فرماندهی پسماند روی استاندار زنجان اقتصاد مقاومتی استان قرارگاه خاتم النبیاء استاندار زنجان میلیارد تومان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای خون در ۷ پایگاه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش کرمان+تصویر

به مناسبت دهه ارتش اهدا خون کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در هفت پایگاه این قرارگاه در کرمان انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، صبح امروز و به مناسبت دهه ارتش اهدا خون کارکنان قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش در 7 پایگاه این قرارگاه در کرمان با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون در گروه‌های خونی مختلف انجام شد.

در حاشیه این اقدام، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه در راستای فعالیت‌های ارتش در حوزه مشارکت‌های مردمی امروز اهدای خون کارکنان قرارگاه منطقه‌ای ارتش انجام شده است، اظهار داشت: امروز سازمان انتقال خون استان کرمان در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق و همزمان در سایر یگان‌های ارتش در کرمان حاضر شدند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان اینکه با توجه به اعلام نیازی که از سوی سازمان انتقال خون استان کرمان انجام شده بود فراخوان داده شد، گفت: افرادی که داوطلب بودند در گروه‌های خونی مورد نیاز خون خود را اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات به صورت مستمر در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش انجام و تقریباً هر فصل این اهدای خون انجام می‌شود، افزود: سال گذشته چهار مرحله اهدای خون در تمامی پایگاه‌های ارتش در کرمان انجام و گروه‌های خونی که اعلام نیاز کرده بودند، اهدا شد.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه امسال در آخرین روزهای دهه ارتش با حضور سازمان اهدای خون در قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش اهدای خون به بیماران نیازمند انجام شد، گفت: امروز اهدای خون در هفت پایگاه ارتش در کرمان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار ارتش پا در رکاب ولایت و فدایی ملت است، گفت: ارتش در حوادث و بلایای طبیعی و هر جا که مردم به آنها نیاز داشته باشند در کنار مردم و تمام تجهیزات ارتش در زمان کمک‌رسانی در خدمت مردم است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نهاده مدت دار در اختیار دامداران و مرغداران قرار می‌گیرد
  • اهدای خون در ۷ پایگاه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش کرمان+تصویر
  • گردشگری فناورانه باید در زنجان مورد توجه قرار گیرد
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • ضرورت استفاده از پسماند کشاورزی برای جلوگیری از فشار کمتر به مراتع همدان
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید