Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگر بورس جوان آشنا با بازارهای مالی داشتن روحیه انجام کارهای تیمی و یادگیری موضوعات جدید اولویت با فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی صنایع، مدیریت مالی و اقتصاد است. از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل jobs@partdp.ir لینک www.partsoftware.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com

 

پربیننده ترین استخدام ۱۰هزار نفر در وزارت بهداشت/ افزایش ۱۵درصدی حقوق کادر درمان ظرفیت امسال دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟ جذب حداکثری نیروهای نهضتی در آموزش و پرورش استخدام تکنسین برق در تهران استخدام مهندس عمران در یک گروه مهندسی در تهران و لواسانات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر چهارشنبه با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد استان قزوین در زمینه توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه نخست کشور را به دست آورده است.

اعلایی در این پست خود آورده است:

کسب رتبه اول کشور در سال ۱۴۰۲، در توسعه اقتصاد دانش بنیان را به فعالین این عرصه در استان قزوین تبریک میگویم. از دانشگاهیان، نخبگان، کارآفرینان و مدیران اجرایی دخیل در کسب این موفقیت به سهم خودم سپاسگزارم.

کد خبر 6088052

دیگر خبرها

  • استان قزوین رتبه نخست توسعه اقتصاد دانش بنیان کشور
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • پویشی‌های دانشگاه آزاد اصفهان ۱۲هزار نفری می‌شوند/ 10 درصد دانشجوها به استخدام رسیدند
  • ◄ 5 روش ایمن برای نگهداری بیت کوین‌ های خود