Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:01:23 GMT

معضل تامین آب شرب تعدادی از روستاهای خراسان رضوی برطرف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۷۱۹۶۹

معضل تامین آب شرب تعدادی از روستاهای خراسان رضوی برطرف شد

‍‍‍‍‍‍

معاون آبفای خراسان رضوی از در دستور کار قرار گرفتن حل معضل تعدادی از روستاهای استان در زمینه تامین آب شرب خبر داد. - اخبار استانها -

مهدی جهان‌طلب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به اصلاح و توسعه سه کیلومتر شبکه توزیع آب شهری و روستایی در شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: در سال جاری 12 کیلومتر از مسیرهای پراتفاق شبکه توزیع آب شهرستان در اولویت اصلاح قرار گرفت که حدود 25 درصد آن عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان‌طلب اجرای عملیات تفکیک زون  شبکه آب شهر کاشمر را خاطرنشان کرد و گفت: در اجرای این پروژه ضمن تعدیل فشار، امکان آبدهی آسان به شبکه روستایی امکان‌پذیر شد.

به گفته وی با تعمیر به موقع و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ کلاته خویی مجتمع دشتاب باخرز هم مشترکین تحت پوشش این مجتمع از فشار مناسب آب برخوردار شدند.

قطعی مکرر آب شرب تبریز پایان یافتنماینده اردبیل در مجلس: برطرف شدن بحران آب شرب در اردبیل نیازمند مدیریت بهینه استمحرومیت در قلب منطقه نفتی ایران/ 80 درصد ‌جوانان رامشیری بیکارند / مردم ‌آب شرب ندارند

معاون بهره برداری توسعه آبفا خراسان رضوی با بیان اینکه چاه کمکی مجتمع الغدیر شهرستان خوشاب تجهیز و وارد مدار شد افزود: این چاه با هدف رفع مشکل آب شرب روستاهای سوزنده، بلقان آباد و سیدآباد تجهیز شد.

جهان طلب اظهار داشت: با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات و افزایش فشار آب برخی محلات  فریمان هم 660متر خط انتقال و شبکه توزیع آب برخی محلات و مجتمع روستایی کته شمشیر اصلاح و بازسازی و در شهرستان تایباد نیز یک حلقه چاه صنعتی با توان 10لیتر برثانیه  به منظور تقویت آب شرب روستای مرزی و گمرک دوغارون تحویل آبفا شد.

وی همچنین توسعه شبکه آب روستای بادخوردر شهرستان قوچان به طول 300متر ، تعویض 250متراز خط انتقال مجتمع جواد الائمه (ع) شهرستان سرخس با چهار هزار و 400نفر جمعیت تحت پوشش به دلیل فرسودگی و اتفاقات مستمر، نصب کلرزن آنلاین جدید در محل مخازن ذخیره آب شهر گناباد و حفر یک حلقه چاه برای افزایش توان آب شاندیز و روستاهای مجاور را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام/281/ی

R41347/P/S6,1188/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند ۲ وضعیت شیوع کرونا در خوزستان سفید شد ۳ اقدام فوری مجلس برای حمایت از مردم و اقشار آسیب‌پذیر / کلیات طرح تأمین کالاهای اساسی ‌تصویب شد ۴ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۵ ‌نفوذ جریان‌های سیاسی ‌به فضای دانشگاه‌های کردستان / اساتید متدین و انقلابی منزوی شده‌اند ۶ قدردانی مردم از اقدام انقلابی پلیس بجنوردی/ ماموری که برای دفاع از حقوق شهروندی ‌امر به معروف کرد+ فیلم ۷ ‌ابتلای ۳۵۰ نفر از اهالی روستایی در گرگان به ویروسی ناشناخته / آیا مردم به ‌کرونا مبتلا شده‌اند؟ + فیلم ۸ حکم قصاص قاتل پاسدار شهید سجاد شاه‌سنایی ‌اجرا شد‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدیوئی|سیل تابستانه در بلوچستان/ ۶۰۰۰ نفر در شرایط بحرانی و نیازمند امداد فوری/ مردم سیل‌زده ‌آذوقه ندارند تذکر شدیدالحن فرمانده سپاه ‌آذربایجان غربی به ضدانقلاب / کوچک‌ترین تخطی با سیلی سخت سپاه ‌مواجه خواهد شد گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از مصائب ورزشکاران آسیب نخاعی / پارالمپیک‌های ایران در زمین خاکی و ‌ناهموار ‌تمرین می‌کنند بومی‌سازی ۹۰ درصد تجهیزات پروژه انتقال نفت خام گوره / هرمزگان ‌بزرگ‌ترین بندر صادراتی نفت ایران می‌شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: ملت ایران حاضر به تسلیم در برابر دشمنان نیستند/ بعضی می‌خواهند تحریم را نبینند اخبار لحظه به لحظه از انفجار بیروت|اعلام خسارت ۵ میلیارد دلاری/ بخش بهداشت لبنان قادر به مهار پیامدهای فاجعه نیست تلاش ۵ گروه برجسته ایرانی برای ساخت واکسن کرونا/ مطالعات بالینی روی انسان به‌زودی آغاز می‌‌شود چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام جهانگیری: موافق توزیع کالابرگ نیستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین اخبار آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، محمد جباری دادستان مرکز استان کردستان در آیین تکریم و معارفه دادستان کامیاران اظهار کرد: لازمه تحقق شعار سال ، جلب و جذب مشارکت مردمی توسط مسئولین در عرصه های مختلف است.
وی ضمن تبریک حمله افتخارآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر خداوند متعال و اراده جمعی مردم، مدلی از نظام سیاسی – دینی را در جهان ارائه داده که آثار آن را در سرتاسر جهان مشاهده می کنیم.

جباری افزود: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی، دادستان وظایف متعددی از قبیل احقاق حق، تشخیص حق و اجرای حق را بر عهده دارد و کارشناسان علوم قضایی بیش از ۲۵۰ وظیفه را برای دادستان احصاء کرده اند.

وی تاکید کرد: دادسرا از حساس ترین ارکان قوه قضاییه به شمار می رود که رسیدگی به تظلمات، احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرم و اجرای حکم از جمله وظایف دادسراست.

دادستان سنندج تصریح کرد : با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری، لازمه جهش تولید، جلب مشارکت های مردمی است و این مهم توسط مسئولین ۳ قوه باید صورت گیرد.

جباری اضافه کرد: در این راستا کمیته ای با مشارکت مردم در استان تشکیل شده تا راهکارهای جلب و جذب مشارکت های مردمی را با توجه به اقتضائات، پتانسیل ها و توانمندی هر شهرستان را رصد کنند.

وی افزود: یکی از خدمات دستگاه قضایی، تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت در جامعه است که استفاده از ظرفیت های مردمی با تکیه بر قانون و ابداعات مدیریتی می تواند بسیار راهگشا باشد.

دادستان مرکز استان همچنین بر ضرورت آسیب شناسی جرایم در کامیاران تاکید کرد و بر تبادل نظر مسئولین این شهرستان و سازمانهای مردم نهاد در جهت کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
در پایان این مراسم، میلاد کفراشی به عنوان دادستان جدید شهرستان کامیاران معرفی شد و از زحمات کورش مرادی تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897862

دیگر خبرها

  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • فرودگاه منطقه ای گناباد یک سرمایه ملی است
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است